Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het meisje staat recht. Wat bedoel je juist met scheef?
Mensen bewegen en zijn daarom een slechte referentie voor rechtstand.
Kijk eens naar de verticalen van het gebouw op de achtergrond. Dat staat naar mijn idee
toch wel echt scheef.
Ik ben zeer geïnteresseerd in eventuele verbeteringen en de update daarvan.
Ik vind het wel een mooi sfeerbeeld maar ik vind de titel niet passen. "mensen op het strand" zou beter zijn. Als je de rechtse drie figuren wegcropt komt de nadruk waarschijnlijk meer op het meisje te liggen en is het sigarenband-effect ook minder groot.
Ik vind het wel een mooi sfeerbeeld maar ik vind de titel niet passen. "mensen op het strand" zou beter zijn. Als je de rechtse drie figuren wegcropt komt de nadruk waarschijnlijk meer op het meisje te liggen en is het sigarenband-effect ook minder groot.
Mensen bewegen en zijn daarom een slechte referentie voor rechtstand.
Kijk eens naar de verticalen van het gebouw op de achtergrond. Dat staat naar mijn idee
toch wel echt scheef.
Ik ben zeer geïnteresseerd in eventuele verbeteringen en de update daarvan.
Nu is het in mijn ogen wel een mooie, geslaagde impressie van een avond op het strand.
Al zou ik eerder gegaan zijn voor: De Schelpjeszoekster, of zoiets :
De laatste verbetering die je kan aanbrengen is deze:
Rechts naast de mensengroep net zo veel ruimte laten als links naast het meisje.
Dat brengt meer evenwicht.
De ZW bevalt mij het meest (zeker als je de laatste aanbeveling nog opvolgt).
Wel nog even iets terugnemen omdat het water aan de rand van het meisje nu uitgebrand
is. Vergelijk maar met de laatste in kleur.
Comment