Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar ik zou iets meer verzadiging toevoegen, zodat de kleuren nog wat feller worden.
Je horizon loopt helaas ook schuin af, probeer die dus even recht te zetten.
En ik zou iets meer van de voorgrond meegenomen hebben, zodat je meer diepte in de foto krijgt.
Nu kijk je tegen een vlak op achteraan (de bomen) en daar stopt het.
Had je nog iets meer van de weide in beeld gebracht, dan werd je blik door de weide naar de bomen geleid.
Dit kan je misschien bekomen door een lager standpunt of gewoon je camera wat te laten zakken
je gaat me niet leuk vinden, maar je gras is wat te geel geworden.
Als je gaat spelen met de schuivertjes, moet je ook zien wat je zelf mooi vind.
En ik begrijp ook dat het niet in elk programma even makkelijk is om alles aan te passen.
Ik vind juist het "veel lucht" het platte benadrukken. Ook al is het geen spectaculaire onweerslucht of zo. Dus mijn smaak is de eerste, met rechte horizon graag en dan de kleuren ietsje meer, maar niet te veel.
Ik vind juist het "veel lucht" het platte benadrukken. Ook al is het geen spectaculaire onweerslucht of zo. Dus mijn smaak is de eerste, met rechte horizon graag en dan de kleuren ietsje meer, maar niet te veel.
Comment