Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
mega veel volk daar in de stad, dus heb ik voor deze portretfoto in profiel gekozen
ik heb zoveel mogelijk getracht om geen uitgebrande delen te hebben...
UPDATE: eerst bdsizer, dan upload photobucket (kben benieuwd)
dju, das de tweede keer dat ik een onscherpe foto heb na upload en resize bij photobucket, is er nergens geen site waar de originele grootte van de foto gerespecteerd blijft, voor ik hem resize?
dju, das de tweede keer dat ik een onscherpe foto heb na upload en resize bij photobucket, is er nergens geen site waar de originele grootte van de foto gerespecteerd blijft, voor ik hem resize?
dan doe je toch ergens wat niet goed hoor.
heb er bij photobucket nooit last van.
grt,bouk.
Ik zit ook bij fotobucket, heb daar niet direkt last van... uitgezonderd de kwaliteit van kleuren die ietske anders is, maar scheelt niet veel.
Sizen doe je beter met je prg op je pc, niet via Photobucket, want dat heb ik wel het vermoeden dat 't een en 't ander wel mis zal gaan.
Comment