Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik weet eigenlijk niet wat ik hiervan kan zeggen... het geheel geeft mij een beetje een dubbel gevoel. De zachte tonen staan in schril contrast met de donkere rotsen... het portret formaat maakt dat alles wat 'samengedruk' is daar waar je, als kijker, je aan iets 'wijds' en breed verwacht. Het heeft mij doen 'stilstaan ' bij deze foto...
dankjewel voor je reactie, want op den duur weet ik het niet meer welke foto geslaagd is... en deze foto vond ik wel geslaagd, maar zo zie je soms maar
dankjewel voor je reactie, want op den duur weet ik het niet meer welke foto geslaagd is... en deze foto vond ik wel geslaagd, maar zo zie je soms maar
Als jij de foto geslaagd vindt, is hij toch geslaagd? Niet iedereen ziet graag hetzelfde.
Persoonlijk vind ik die eerste foto zeer goed.
mvg
Het gaat er inderdaad in de eerste plaats om dat jij je foto goed (geslaagd) vindt
En ik vind hem zeker niet slecht... het feit dat ik de tijd nam om hem iets langer te bekijken zegt voldoende.
Je tweede foto is ondanks het zelfde onderwerp geheel anders... het wijdse is daar duidelijk in terug te vinden... maar eelijkheid gebied me te zeggen dat ik de eerste beter vind
Comment