Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wat een opluchting.
toen ik de titel las, dacht het zoveelste muffe fotootje van de maan te zien te krijgen.
dit is tenminste een creatieve benadering.
twee vind ik de beste, met de takken goed zichtbaar.
in foto één staat de maan te vrij.
twee is dus gedurfder van compositie.
goed hoor.
een wazig abstractje waarbij het mij niet duidelijk is dat het om de maan gaat.
hoeft dat dan duidelijk te zijn?
die foto's van dertien in een dozijn van een heldere maan, zijn veel saaier dan deze benadering.
om over na te denken.
die foto's van dertien in een dozijn van een heldere maan, zijn veel saaier dan deze benadering.
om over na te denken.
Ik hoef daar niet over na te denken, maar ik ben blij dat het voor jou creatief is. Dat is het mooie aan fotografie, ieder ziet het door zijn ogen.
om over na te denken.
Ik persoonlijk vind het nog een leuk effect.
Maar ieder heeft zen eigen mening zeker
wat een opluchting.
toen ik de titel las, dacht het zoveelste muffe fotootje van de maan te zien te krijgen.
dit is tenminste een creatieve benadering.
twee vind ik de beste, met de takken goed zichtbaar.
in foto één staat de maan te vrij.
twee is dus gedurfder van compositie.
goed hoor.
De maan zal wel bewust onscherp getrokken zijn. Jammer genoeg kan mij dit ook niet bekoren. Ik vind het wel tof dat je geprobeerd hebt om origineel uit de hoek te komen!
De maan zal wel bewust onscherp getrokken zijn. Jammer genoeg kan mij dit ook niet bekoren. Ik vind het wel tof dat je geprobeerd hebt om origineel uit de hoek te komen!
Comment