Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Kleur, scherpte en licht zijn prima in orde dus dat is alvast een goed begin.
Met de compo zou ik toch nog wat experimenteren. Bijvoorbeeld alles weghalen wat niks met de flessen te maken heeft zoals de bladeren en het "ding" links achter.
Of, een krappere uitsnede maken waarbij maar 1 flessenhals er volledig opstaat en de anderen voor de helft.
Of, wat spelen met de scherpte-diepte. Zo groot mogelijk diafragma en dan focussen op de fles opening zodat al de rest onscherp wordt.
Welkom op het forum, en dat we nog veel foto's mogen zien
verbeterende raad laat ik aan de betere over
maar voor mij is het een mooie foto idee
grt Rosie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
ik vind de foto technisch en esthetisch goed zoals ze is, maar de inhoud is redelijk vrijblijvend he.
uitzoomen geeft altijd meer context mee aan het beeld, daardoor wordt het meestal interessanter van inhoud.
ik bedoel, tracht ons iets te vertellen met je foto. deze drie flessen vertellen me weinig of niets.
nu geef ik al opmerkingen die je meestal krijgt als je al lang fotografeert.
maar ja, ik vind dat je daar niet vroeg genoeg kan over beginnen nadenken.
succes ermee.
Comment