Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Looppad in het Bos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Looppad in het Bos

Foto tijdens het wandelen in het bos graag wil ik weten wat jullie hier van vinden.
    alle meningen en opbouwende kritiek zijn welkom.

Re: Looppad in het Bos

pfffff... nen moeilijken...
    standpunt vind ik niet goed (ik zie nauwelijks het pad)
    en die bomen... lijkt dat er niet gezocht is naar een mooie compo of lijnenspel
    'k vind het niet geslaagd, zie de opzet niet
    en ben wel nieuwsgierig wat je er zelf van vind...

Comment

Wanneer je een serieuse stap naar rechts had gezet had je volgens mij een grotere diepte in je foto.Je had dan een langer pad.
      grt. Ria

Comment

Tja bedankt voor de reactie.

Ik vindt hem zelf wel mooi smaken verschillen zeg ik dan maar. Moet ook zeggen dat ik geen prof ben en misschien ook niet helemaal weet waar ik naar moet kijken. Ik was bezig om diepte in de foto te krijgen.
        het pad loopt van rechts naar links, bedoel je dat ik deze wat meer had moeten uitsnijden.
        En kan je wat specifieker zijn met wat je bedoeld met het lijnen spel, wat tips zijn welkom.

Comment

Wanneer je in het midden van dat "lange" pad had gestaan had je aan beide zijden de rij bomen die dan je lijnenspel uitmaakten, en had je het lange pad dat voor diepte in je foto zorgt. Hopelijk heb ik het een beetje duidelijk gemaakt

grt. Ria

Comment

Ria enorm bedankt voor de tips.

Het is mij helemaal duidelijk. in het verleden heb ik dat al eens gedaan en het resultaat viel mij tegen maar, de volgende keer als het moment zich voor doet zal ik daar zeker eens mee experimenteren. Misschien dat de situatie in de voorgaande gelegenheden zich er toch niet helemaal voor leende.

Mvgr. Maurits

Comment

Er zit weinig spanning in je foto. Ik zou ook meer rechts gaan staan zijn.

Comment

Kan zowat de vorige reacties volgen, maar een puntje wat nog niemand heeft aangehaald, of ik moet er naast gelezen hebben, is dat ie ook heel wat scherper mocht.
                Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mrspijkie Bekijk bericht
                  .........
                  alle meningen en opbouwende kritiek zijn welkom.
                  EXIF:
                  - Camera Model
                  - Lens
                  - Sluitertijd
                  - Diafragma
                  - ISO waarde
                  - Belichtingscompensatie

De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het ware interessant mochten je EXIF-gegevens erbij staan. Kun je wat dieper "technisch" gaan.

Qua compositie: In een bos kan er zoveel "vuil" op de grond liggen dat het meestal de moeite loont om de grond minimaal in beeld te brengen. Tenzij je gezegend bent met een mooi bladertapijt.
                    Met zo'n zuilen, en met de bedoeling om diepte te creëren, zou ik misschien wel durven aanraden om zo'n foto in "portretstand" te nemen.

Weet niet direkt met welk diafragma je werkte of met welke brandpuntsafstand... er ontbreekt wel wat scherpte in de foto.

Mits wat nabewerking kan je ook wat meer accent leggen schaduwen, middentonen en hooglichten. De belichting is namelijk redelijk vlak.

grtz
                    www.brunodyserinck.be
                    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
                    X