Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mevrouw mocht er net iets ruimer opstaan voor mij, met complete hoofdtooi en ellebogen.
Of juist krapper, nu is het een beetje half-half maar ik vermoed omwille van de midner mooie achtergrond?
Qua belichting ben ik niet zeker maar dat zullen meer ervaren mensen wel beter zeggen, mij lijkt hij een tikje overbelicht???
Ik vind het heel leuk dat ze in die drukte zo mooi in je lens kijkt, goed gepakt dat moment! En mooi van kleur.
ik vind dit best een mooie, goed belicht, mooi van kleur, op het goede moment afgedrukt, de opmerking van boutje kan ik wel bijtreden wat de uitsnede betreft.
Mooie kleurtjes en veel blingbling... alleen de compositie had een ietsje beter gekund. Zo-
als al is opgemerkt: ietsjes meer ruimte, of ietsjes minder.
Comment