Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kalmthoutse heide pano

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kalmthoutse heide pano

    We moeten een panoramafoto maken voor de cursus. Is hij een beetje goed? Valt het cloonen niet te veel op?
    Tips en tricks welkom!


    Je kan 'm ook bekijken op:

  • #2
    Re: Kalmthoutse heide pano

    ik vind het erg jammer dat de man en z'n hond niet volledig op de foto staat
    rechts de grote boom er volledig op of volledig weg
    dat is mijn mening (maar wie ben ik?)
    mvg. Hans
    Alleen mensen met fantasie,
    hebben oog voor de werkelijkheid.
    Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro

    Comment


    • #3
      Re: Kalmthoutse heide pano

      Ik heb zelf ook geen ervaring met het maken van panaroma foto's. Wel zie ik dat de horizon naar links afloopt. Mss kan je dat nog verbeteren ?
      There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
      (Ansel Adams)

      Comment


      • #4
        Re: Kalmthoutse heide pano

        Fototoestel en statief stonden waterpas. Het gedeelte rechts was een wat hoger gelegen duin.
        Dat m'n man en onze hond er niet volledig op staan is inderdaad doodzonde Daar gaan we nog eens voor terug

        Comment


        • #5
          Re: Kalmthoutse heide pano

          Dat van de man en zijn hond is al gezegd. Voor de rest vind ik het een verzorgde pano. Alleen zou ik er rechts een stukje afhalen (zodat die paal er niet meer opstaat, want - net als de halve man en zijn halve hond - stoort de halve paal een beetje).
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Kalmthoutse heide pano

            ik vind dit een beetje slordig gedaan, je maakt een pano, ik hoop van meerdere fotos, en je houd geen rekening met de aanwezige mensen
            en de plas loopt leeg langs één kant