Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paardekop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• paardekop

Nikon D5000 Lens VR 18-55 F/3.5 - 5.6 G
    48mm iso200
    1/125 sec F/5.6
    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

jako

Qua standpunt en compo niet echt mijn ding. Ik denk dat er meer uit te halen was (maar ik ken de locatie niet, dus het blijft bij dènken)

mvg,
    Bart

PS: ook al gaat 't over een waterspuwend standbeeld/monument/kunstwerk... een paard heeft gèèn kop, maar een HOOFD.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Re: paardekop

Ik ken de locatie wel,en er is meer uit te halen,maar het is niet gemakkelijk met rondom gebouwen veel succes bij een volgende poging Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Jako,
        Je bent echt wel op toer geweest in Brugge ... Ik weet perfect dit plaatsje zijn ...
        Nu heb je dit beeld een beetje rechtaan rechttoe gefotografeerd ... Je kon bv een doorkijkje gemaakt hebben en geprobeerd hebben om de dame op de achtergrond te fotograferen door de hals van het paard door ... Je kon dit beeld ook eens van heel hoog of heel laag genomen hebben ... Je kon ook een deeltje van het achterliggend straatje meegenomen hebben ( misschien waren er ook wel koetsen op dat moment ) .... Mocht het je te doen geweest zijn enkel en alleen voor het beeld dan zou ik ervoor gezorgd hebben dat de dame in de achtergrond er niet meer was ...

Off topic
        In één van je vorige plaatsingen gaf je aan dat je nog eens naar Brugge zou gaan voor avondfotografie ... Kleine tip : zorg dat je een statief bij hebt of iets anders om te toestel heel stabiel te kunnen plaatsen . Je zal best ook op lage ISO werken ( 100) maar hierdoor krijg je dus lange sluitertijden ... met het gekende streepeffect als gevolg ...
        Lage iso is geen must hoor, maar wordt toch meestal aangeraden voor avondfotografie.
        Succes

groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Nog één persoon erbij en de titel had kunnen zijn: Anderhalve man en een paardekop.

Paardekop had iets meer naar rechts gemogen.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Ik ken de plaats ook!
            Wat de compo betreft, moet ik de anderen hier volgen: ik had ook een ander standpunt uitgeprobeerd. Nu vind ik de vrouw storend.
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Working...
            X