Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Idee op zich vind ik niet mis ... maar persoonlijk zou ik nog meer gegaan zijn voor de pop en de schoenen ... Ik wordt nu nog een beetje teveel afgeleid door de huizen ....
Misschien nog ietske platter op de buik ??? En misschien nog wat meer evenwijdig met de goot en de weg werken ....
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Vind dit een heel leuke van idee,maar zou er ook die huizen afdoen,en een lange smalle foto van maken,zou hem croppen tot juist boven het rechtse venster(deur?)Daardoor wordt je onderwerp duidelijker,de schoenen en de pop...heel leuk hoor!Als ik die rose huizen zie,dan ben ik direct in de mood om te vertrekken...Grtjes Francine
Idee op zich vind ik niet mis ... maar persoonlijk zou ik nog meer gegaan zijn voor de pop en de schoenen ... Ik wordt nu nog een beetje teveel afgeleid door de huizen ....
Hey deka, bedankt voor je snelle commentaar. Die huizen heb ik er bewust bij geplaatst. DIe maken een deel van de sfeer.
Ik heb het allemaal uit verschillende standpunten bekeken ter plekke en door de zoeker kwam het echt niet over... (in mijn ogen althans)
leuk sfeertje, wat ik wel kan smaken
alles staat daar wel scheef, maar ik denk uw foto ook
knappe plaat
Dag Frie, de foto staat inderdaad scheef, maar ook dat is bewust zo gehouden. Ik heb hem ook eens recht gezet, maar ook dat gef en pak minder sfeer mee aan het beeld...
EN ook jij bedankt voor je leuke reactie!
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
Vind dit een heel leuke van idee,maar zou er ook die huizen afdoen,en een lange smalle foto van maken,zou hem croppen tot juist boven het rechtse venster(deur?)Daardoor wordt je onderwerp duidelijker,de schoenen en de pop...heel leuk hoor!Als ik die rose huizen zie,dan ben ik direct in de mood om te vertrekken...Grtjes Francine
Hmmm, da's misschien nog wel een idee. Panoversie volgt verder op de dag... Bedankt voor je reactie / tip...
Ik ben overigens echt zinnens in het najaar een trip te organiseren naar hier voor geïnteresseerde BD'ers...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
De eerste Bart, daar twijfel ik niet aan Knap gezien en interessant van idee/inhoud met ludieke ondertoon. Waarom zo schuin ? Als ie waterpas moest staan waardeer ik hem hoger
Waarom zo schuin ? Als ie waterpas moest staan waardeer ik hem hoger
Omdat hier alles schots en scheef staat en ik dat gevoel erbij wilde hebben alsook een beetje de suggestie van verval en de achteloosheid en nonchalance van de hele situatie wilde versterken...
@De anderen: Ook ik blijf bij m'n originele foto...
Bedankt
Comment