De titel spreekt voor zich... alvast bedankt om te kijken, kan ik ook wat commentaar/kritiek krijgen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Panning getest tijdens de koers
Collapse
X
-
-
Re: Panning getest tijdens de koers
Ik denk dat je opzet vrij goed geslaagd is. Renner staat er (naar mijn menig) vrij scherp op, achtergrond versterkt het snelheidsgevoel. Een ding vind ik wel jammer: de achtergrond vind ik niet mooi. Een neutrale achtergrond (ipv van de 2 gebouwen) zou hier beter bij passen.There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtIk sluit me bij mijn voorganger aan: als test zeker geslaagd, maar door de achtergrond vind ik het een weinig boeiende foto.
Ik zie dat je op 1/250ste zit, je mag dit gerust verlagen naar 1/100 of zelfs 1/80 (dat is de langste sluitertijd waarop het mij al gelukt is) Er zijn er zelfs die tot 1/30ste of lager gaan.
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
-
inderdaad een zeer goede panning doch de achtergrond doet je hier de das om.
het goede nieuws is dat je nu weet hoe je moet pannen he.
volgende keer wil ik een gepande foto van een benidorm bastard zien op ne scootereen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Bedankt allemaal voor jullie commentaar. Jullie hebben overschot van gelijk wat betreft de achtergrond, nu tijdens de volgende koers nog de juiste locatie vinden en hopen dat hij weer even alleen rijdt
Martijn, als jij mij een reis naar Benidorm betaalt, ga ik voor jou op zoek naar een Benidormbastard op de scooter!Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...
Comment
-
Comment