Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweeling zwart-wit! Graag tips.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tweeling zwart-wit! Graag tips.

    Graag wat tips... ik heb de foto's eveneens in raw. Heb er reeds eentje in ZW omgezet.




    http: //i54.tinypic.com/6r7gnq.jpg
    Last edited by Sannepoes; 14 maart 2011, 16:50. Reden: foto te groot
    NIKON D80 - 18-200mm - 50mm 1.4
    Bedankt om te kijken!

  • #2
    Re: Tweeling zwart-wit! Graag tips.

    Sorry, ik probeer opnieuw!
    NIKON D80 - 18-200mm - 50mm 1.4
    Bedankt om te kijken!

    Comment


    • #3
      Re: Tweeling zwart-wit! Graag tips.

      Mis wat scherpte in de Z/W, de omzetting is OK. Iets meer diafragma en een hoger iso waren hier beter geweest. De kleuren zien er goed uit.
      Photography is an art of observation.

      Comment


      • #4
        Re: Tweeling zwart-wit! Graag tips.

        Goh, zal niet makkelijk geweest zijn op die twee erop te krijgen ... Mis bij allemaal toch wel de nodige scherpte ... Wel leuk gedaan om de kids in actie te laten komen met de ballonnen ... Probeer de kinderen ook wat verder van de wand te plaatsen, zo ga je al wat minder last krijgen van de schaduwen .. tenzij je die natuurlijk echt wil ... Ik mis ook wat helderheid of licht in deze foto's ... Nu komen de kleuren hier bij mij op het scherm niet al te vrolijk over ... en eigenlijk zal het wellicht toch wel je bedoeling zijn om er een vrolijk geheel van te maken. Enfin, ik heb makkelijk schrijven, ik weet niet wat je technische mogelijkheden zijn om deze foto's te maken.
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment


        • #5
          Re: Tweeling zwart-wit! Graag tips.

          [Mod]
          De foto's zijn goed zichtbaar, maar de derde foto is te groot. Graag de foto verkleinen en weer zichtbaar plaatsen.

          Comment

          Working...
          X