Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ghent Masters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ghent Masters

    Nog een paar foto's voor de paardenliefhebbers onder u.
    Alle kritiek is welkom. Maar tips, advies en goeie raad nog meer...

    mvg,
    Bart





    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

  • #2
    Re: Ghent Masters

    Ik vind ze beiden heel mooi,en zo mooi scherp,zou wel in de eerste knippen tot net onder de onderste balk van de hindernis,je zit bovenaan reeds met die vervelende lichten ,waar je overigens niet veel kan aan doen,en volgens mij gaat je foto rustiger worden als je ook dat drukke stukje onderaan weghaalt. Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

    Comment


    • #3
      Re: Ghent Masters

      Heel prachtige actie foto's en voor mij laten zoals ze zijn. Kunnen wel ruimte gebruiken De minpunten (naar mijn mening) zijn die witte vlekken van de lichten die het mooie van de foto verstoren (heb dit nogal eens aangehaald)! Deze retoucheren of weg cloonen kan toch niet te veel inspanning vergen ?
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Ghent Masters

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Deze retoucheren of weg cloonen kan toch niet te veel inspanning vergen ?
        Ik zou het niet weten, want ik weet niet hoe er aan te beginnen. Althans niet op een propere manier, zonder dat je van mijlen ver ziet dat er "gefoefeld" is geweest...
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

        Comment


        • #5
          Re: Ghent Masters

          zolang je blijft posten in de beginnershoek zeg ik niets meer
          beoordeling & showcase is jouw plaats...


          ps. voor die dingen weg te werken, probeer eens te googlen, help al in 50% van de gevallen
          5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

          Comment


          • #6
            Re: Ghent Masters

            Mooie aktiefoto's, met voorkeur voor nr 2. Daar zie je de inspanning en de uitdrukking van de ruiter heel goed.
            GR. heeft gelijk, eens werk maken van die lichten. Het is pas door veel op te oefenen dat je de nodige vaardigheid kan opdoen
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment


            • #7
              Re: Ghent Masters

              Oorspronkelijk geplaatst door exeter Bekijk bericht
              zolang je blijft posten in de beginnershoek zeg ik niets meer
              beoordeling & showcase is jouw plaats...
              Ja, ik hoop nog steeds net dat ietsje meer feedback te krijgen als ik hier mijn foto's plaats.
              En om eerlijk te zijn, veel vertrouwen heb ik niet in mezelf, dus Beoordeling en Showcase... da's eigenlijk net iets te hoog gegrepen voor mij vrees ik.
              Wat niet wegneemt dat een reactie als die van u geen opstekertje is natuurlijk. Waarvoor dank.
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

              Comment


              • #8
                Re: Ghent Masters

                Voor mij foto 2 ... Mooi hoe je de ruiter ziet vliegen en hoe je het zand ook ziet opvliegen ... en de lichten ... 't ja, die waren er ook wel op dat moment hé ...
                groeten,
                deka
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                Comment


                • #9
                  Re: Ghent Masters

                  Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                  Voor mij foto 2 ... Mooi hoe je de ruiter ziet vliegen en hoe je het zand ook ziet opvliegen ... en de lichten ... 't ja, die waren er ook wel op dat moment hé ...
                  groeten,
                  deka
                  Inderdaad, die lichten zijn er en daar kan je weinig aan veranderen. Ik vind ze niet zò super storend. En het is ook dankzij die lichten dat het mogelijk was om een foto te nemen, want met de standaardverlichting in die expohallen lukt dat totaal niet.
                  Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                  Comment

                  Working...
                  X