Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik was bezig met foto's te selecteren voor prints van mijn reis van vorig jaar en deze wilde ik even met jullie delen en had graag jullie meningen geweten.
Mooie foto je wordt er dromerig van... zou zo willen vertrekken voor daar een wandeling te gaan maken!!!
1 heeeeeell klein minpuntje... maar wel iets dat mij echt direct in het oog sprong.. hoe miniem het ook is.. wat is dat kleine puntje helemaal rechts boven in de hoek.
Tis echt mini en misschien zijn er velen die het niet zullen zien, maar kzag het direct en eens je het gezien hebt.......
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Voor mij een mooie foto met een mysterieuze sfeer door de mist! Voor mij mag er onderaan wel een klein deeltje weggecropt worden, zodat de bootjes helemaal onderaan komen te staan (eventueel eens checken door te scrollen).
Mooie foto je wordt er dromerig van... zou zo willen vertrekken voor daar een wandeling te gaan maken!!!
1 heeeeeell klein minpuntje... maar wel iets dat mij echt direct in het oog sprong.. hoe miniem het ook is.. wat is dat kleine puntje helemaal rechts boven in de hoek.
Tis echt mini en misschien zijn er velen die het niet zullen zien, maar kzag het direct en eens je het gezien hebt.......
Comment