Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog eentje uit Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog eentje uit Brugge


    VR 18-55 mm F/3.5-5.6 G
    50mm iso 200
    1/200 sec -F/9
    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

    jako

  • #2
    Re: Nog eentje uit Brugge

    Brugge is populair de laatste dagen, maar is normaal he
    Heel mooie bewerking, precies eentje uit de oude doos

    grt. Ria

    Comment


    • #3
      Re: Nog eentje uit Brugge

      Vind de bewerking hier niet zo geslaagd,sorry daarvoor,denk dat dit mooier in kleur is of anders zwart-wit, ook had ik het hekkentje vooraan helemaal meegenomen in de foto,het versterkt het dieptegevoel,buiten dit een mooie hoor Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

      Comment


      • #4
        Re: Nog eentje uit Brugge

        Mooie compo, mooie diepte en de kleur past hier goed bij maar; hij is nergens scherp en hij staat een beetje scheef. Het hekje vooraan zou ik links onder uit de hoek laten vertrekken.

        Groeten, Bert
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: Nog eentje uit Brugge

          Een fel begeerd hoekje in Brugge ... 't Wordt dus moeilijk om dat hoekje nog origineel te brengen ... Zelf ben ik niet wild van de kleurbewerking, maar dat is persoonlijk smaak ...
          Inderdaad een beetje letten op de compo zoals voorganger al aangeeft ... maar met vallen en opstaan zal je er wel komen.
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment

          Working...
          X