Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cinque Cento

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Cinque Cento

    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Mooi... alsof hij de enige auto is die daar mag komen. Verder vakantiegevoel, of toch een
    verlangen er naar.
    Het verlangen naar een vakantie in Italië is inderdaad groot. Gelukkig kunnen we aftellen, nog een 4-tal maanden...
    www.facebook.com/RudyPeirePhotography
    http://www.rudypeire.net

    Comment


    • #17
      Re: Cinque Cento

      Dit is toch wel een sterke foto. Het hoofdonderwerp zalig mooi in z'n omgeving geplaatst, met tal van elementen die de dieptewerking versterken. Een heel mooi standpunt ingenomen! Petje af!
      Mooie omzetting trouwens ook
      Last edited by Vinnydizzy; 14 maart 2011, 06:26. Reden: aanvulling.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #18
        Re: Cinque Cento

        zeer leuke en geslaagde fotoe
        There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
        (Ansel Adams)

        Comment


        • #19
          Re: Cinque Cento

          Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
          origineel idee voor een knappe foto
          voor mij top
          idd top


          groetjes
          renske

          Comment


          • #20
            Re: Cinque Cento

            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            Dit is toch wel een sterke foto. Het hoofdonderwerp zalig mooi in z'n omgeving geplaatst, met tal van elementen die de dieptewerking versterken. Een heel mooi standpunt ingenomen! Petje af!
            Mooie omzetting trouwens ook
            Thx Vinny !
            Ik merk in veel van je commentaren dat je heel wat meer en langere ervaring hebt in fotografie dan ikzelf. Vind het dan ook leuk om van mensen als jezelf een positieve feedback te krijgen.
            Neemt niet weg dat ook negatieve kritiek goed is, zolang die maar opbouwend is...
            www.facebook.com/RudyPeirePhotography
            http://www.rudypeire.net

            Comment


            • #21
              Re: Cinque Cento

              Heel mooi, zonder meer!!!
              Goed overal de details behouden hetgeen geen sinecure zal zijn geweest denk ik.
              Wat ook leuk is, is het feit dat je fiatje zo krap tegen het kader zit onderaan: Dat versterkt namelijk het gevoel van dit smalle straatje. Je standpunt is overigens ook schitterend gekozen.
              Deze zou zo in een Italiaans restaurant of koffiehuis tegen de muur kunnen!!!
              Meer van dit alsjeblieft.

              Groetjes
              Stel je kritieken niet te scherp...
              Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

              Comment


              • #22
                Re: Cinque Cento

                bedankt voor de vele positieve reactie allemaal
                www.facebook.com/RudyPeirePhotography
                http://www.rudypeire.net

                Comment


                • #23
                  Re: Cinque Cento

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
                  Heel mooi, zonder meer!!!
                  Goed overal de details behouden hetgeen geen sinecure zal zijn geweest denk ik.
                  Wat ook leuk is, is het feit dat je fiatje zo krap tegen het kader zit onderaan: Dat versterkt namelijk het gevoel van dit smalle straatje. Je standpunt is overigens ook schitterend gekozen.
                  Deze zou zo in een Italiaans restaurant of koffiehuis tegen de muur kunnen!!!
                  Meer van dit alsjeblieft.

                  Groetjes
                  Hoi Mysti,
                  Bedankt hoor !
                  Heb wel nog een paar 'Italiaanse' foto's in de doos zitten. Zal komend weekend eens kijken wat ik nog kan posten (vertrek nu 'helaas' voor een paar dagen naar Italië, de helaas omdat het voor het werk is...).
                  Groetjes,
                  Rudy
                  www.facebook.com/RudyPeirePhotography
                  http://www.rudypeire.net

                  Comment


                  • #24
                    Re: Cinque Cento

                    Mooie foto!!
                    Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

                    Mijn Flickr pagina

                    Comment


                    • #25
                      Re: Cinque Cento

                      Mooi, zonder meer, met heel veel detail
                      Wel even de lenscorrectie proberen.
                      Photography is an art of observation.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Cinque Cento

                        Oorspronkelijk geplaatst door RudyP Bekijk bericht
                        Hoi Nelita,

                        Dit was begin Augustus in Umbrië (Italië) met zeer fel licht (kort na de middag) en een schaduwrijk straatje... inderdaad geen ideale lichtomstandigheden dus.
                        Bedankt voor de reactie hoor !
                        Grtjs
                        Rudy
                        Al bij al goed belicht onder die omstandigheden. Het overbelichte deel van de campanile op de achtergrond zal ik je dus graag vergeven.
                        Maar zoiets pak je normaal gezien totaal anders aan: in het achterhoofd houden dat verbrand gelijk staat aan verkl**t zal je dus in de eerste plaats de belichting van het lichtste deel meten. Achteraf ga je met de raw software (Lightroom in mijn geval) een deel van de muren selecteren en oplichten, en dat in verschillende vlakken als het moet.
                        Verder is Juli en Augustus niet het ideale seizoen voor dit soort foto's, maar de keuze van het seizoen heeft niet iedereen natuurlijk.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Cinque Cento

                          Erg mooie foto, straalt erg veel vakantie sfeer uit...super
                          Canon 350D ~ Canon 50mm 1:1.8 ~ Canon 55-200mm 1:4.5-5.6 II USM ~ Canon 18-55mm kitlens ~ bezoek ook mijn fotoblog op http://blog.perrydolmans.nl

                          Comment

                          Working...
                          X