Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe lens

    Foto genomen in Brugge met nieuwe lens Vr 70-300 mm F/4.5 5.6 G
    155 mm iso 320
    1/500 sec - F/5.6
    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

    jako

  • #2
    Re: nieuwe lens

    Wellicht een foto waarbij je je nieuwe lens wenste uit te testten ? OVer je nieuwe lens kan ik je weinig vertellen, daar ken ik te weinig van.
    Over de foto zelf kan ik wel iets kwijt.
    D' er was iets met deze maan te doen ... Misschien de volgende keer proberen na te denken over de compo ? Nu zit de maan vrij centraal in de foto en wordt het beeld verstoord door het raam op de achtergrond ... Mocht je een iets ander standpunt ingenomen hebben, dan had je de maan kunnen nemen tegen de achtergrond zonder het raam.De maan staat er ook niet helemaal op. Opgelet : voor veel foto's en thema's is dit zeker geen must, maar hier is het bovenaan zo'n beetje mossel nog vis ... De maan zelf komt hier ook nogal donker over ...Misschien de belichting proberen te doen via spotmeting ?
    Een hele boterham, maar misschien tips die je kan meenemen bij een volgende test van de nieuwe lens ... Zeker blijven oefenen, Rome en Parijs waren er ook niet op één dag.
    groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe lens

      Ik sluit me aan bij Deka.
      www.facebook.com/RudyPeirePhotography
      http://www.rudypeire.net

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe lens

        ik ook, meer aandacht voor de compo
        mvg Wilfried

        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe lens

          Ik dan ook maar Deka heeft inderdaad gelijk...Zo'n onderwerp zou er toch wel helemaal moeten opstaan en tegen een iets rustugere achtergrond (zonder dat raam)

          Tom
          Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
          Mijn Website

          Comment


          • #6
            Re: nieuwe lens

            Ook ik sluit me hierbij aan.
            Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
            Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

            Comment


            • #7
              Re: nieuwe lens

              Ik sluit me ook aan bij het commentaar van Deka! Ik kan er zelf niets zinnigs aan toevoegen...
              Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

              Comment


              • #8
                Re: nieuwe lens

                Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                Ik sluit me ook aan bij het commentaar van Deka! Ik kan er zelf niets zinnigs aan toevoegen...
                Voor mij hetzelfde, blijven oefenen maar Grtjes Francine
                Zo veel mensen, zoveel meningen
                Groetjes Francine

                Comment


                • #9
                  Re: nieuwe lens

                  Dat is de andere kant van de maan
                  Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

                  jako

                  Comment


                  • #10
                    Re: nieuwe lens

                    Goh ja, nu zou je kunnen aangeven dat hij er hier wel volledig opstaat ... dus dat is al een pluspunt ... maar ook hier werkt je achtergrond helemaal niet mee ... Misschien ook eens proberen te werken met je diafragma om dan beperkte scherptediepte te bekomen ? Zo kan je die achtergrond soms ook al een beetje minder storend maken. Ook weer letten op de compo ... Maar ik vermoed dat je de foto's allemaal op hetzelfde moment genomen hebt.
                    Misschien nog eens terug gaan en de maan eens opnieuw proberen te fotograferen ? Zeker is dat ze niet wegloopt ...
                    groeten
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                    Comment


                    • #11
                      Re: nieuwe lens

                      Bedankt voor de reakties
                      Vrijdag ga ik terug naar brugge maar deze keer voor avond fotografie
                      De maan zal er wel nog hangen maar zal niet schijnen
                      Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

                      jako

                      Comment

                      Working...
                      X