Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Rosie, ik vind dit wel al mooie krokussen. Detail in de voorste blaadjes en een mooie dof rondom.
Ik denk als je de kleurtjes nog wat donkerder maakt het een heel mooie moet worden.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Rosie, ik vind in je eerste foto de bloem mooier,je moet eens proberen de twee fotos in twee lagen op elkaar te leggen en uitlijnen zodat ze perfect opeen liggen en dan met een masker de bloem gedeeltelijk doorschilderen zodat je uit de twee fotos het beste kan halen,ik doe dit met PS ,ik weet wel niet met welk programma je jou foto's bewerkt,maar je kunt het altijd eens proberen he Grtjes Francine
Comment