Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi van compo en boeiend gefotografeerd,zou alleen eventjes het stof wegdoen en het vlekje links in op het klavier verwijderen Mooi hoor Grtjes Francine
De flits maakt het voor mij een beetje te fel, het contrast vind ik daardoor wat aan de harde kant.
Misschien ook een kleiner diafragma gebruiken?
Heb er meerdere genomen zonder flits, maar deze lukten allemaal minder goed. En uiteindelijk besloot ik dat de flits (mezelf) niet stoorde. Toch begrijp ik de reactie!
Met een kleiner diafragma vond ik dat er te veel DOF was.
Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
Mooi van compo en boeiend gefotografeerd,zou alleen eventjes het stof wegdoen en het vlekje links in op het klavier verwijderen Mooi hoor Grtjes Francine
Dankje . Over de stofjes ben ik het ook eens. Dat zag ik pas bij het plaatsen op de computer (D50 heeft een klein schermpje ). Ook het vlekje stoort inderdaad wat
Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"
Ik ben er eigelijk niet zo voor de vinden... Ik weet niet juist wat, maar er is IETS
in de foto dat wringt voor mij. Voor mij had het iets meer horizontaal gemogen denk ik.
(maar ik ben niet zeker of ik het dan wel goed zou vinden )
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Ik ben er eigelijk niet zo voor de vinden... Ik weet niet juist wat, maar er is IETS
in de foto dat wringt voor mij. Voor mij had het iets meer horizontaal gemogen denk ik.
(maar ik ben niet zeker of ik het dan wel goed zou vinden )
Smaken verschillen, dus wat jouw gevoel betreft snap ik je .
Te beperkte dof en de piano zit te krap in het kader. De voorste toets is ook helemaal uitgebeten.
Ga wat verder van je onderwerp, met dezelfde opening en probeer zo de piano wat meer ruimte te teven in de compo
Te beperkte dof en de piano zit te krap in het kader. De voorste toets is ook helemaal uitgebeten.
Ga wat verder van je onderwerp, met dezelfde opening en probeer zo de piano wat meer ruimte te teven in de compo
Heb ik geprobeerd, maar vond deze compo er beter uitkomen
Comment