Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een prehistorische piano

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een prehistorische piano

Een probeersel met de piano hier op mijn kamer.
    Alle reacties en tips zijn welkom

Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Re: Een prehistorische piano

Origineel standpunt om een piano te fotograferen, maar ik begrijp de titel niet. Zo prehistorisch is dit toch niet?

Comment

De flits maakt het voor mij een beetje te fel, het contrast vind ik daardoor wat aan de harde kant.

Misschien ook een kleiner diafragma gebruiken?
      Canon EOS 650D - Canon EF 50mm f/1.8II, Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM, Canon EF 24-70mm f/2.8L USM, Canon EF 70-200 f/4L USM

Comment

Mooi van compo en boeiend gefotografeerd,zou alleen eventjes het stof wegdoen en het vlekje links in op het klavier verwijderen Mooi hoor Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi J Bekijk bericht
          Origineel standpunt om een piano te fotograferen, maar ik begrijp de titel niet. Zo prehistorisch is dit toch niet?
          Nee, de bedoeling was om de piano een beetje oud te laten lijken door z/w. En natuurlijk ook een beetje bekijks aantrekken
          Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Starflyer Bekijk bericht
            De flits maakt het voor mij een beetje te fel, het contrast vind ik daardoor wat aan de harde kant.

Misschien ook een kleiner diafragma gebruiken?
            Heb er meerdere genomen zonder flits, maar deze lukten allemaal minder goed. En uiteindelijk besloot ik dat de flits (mezelf) niet stoorde. Toch begrijp ik de reactie!
            Met een kleiner diafragma vond ik dat er te veel DOF was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
              Mooi van compo en boeiend gefotografeerd,zou alleen eventjes het stof wegdoen en het vlekje links in op het klavier verwijderen Mooi hoor Grtjes Francine
              Dankje . Over de stofjes ben ik het ook eens. Dat zag ik pas bij het plaatsen op de computer (D50 heeft een klein schermpje ). Ook het vlekje stoort inderdaad wat

Comment

Ik ben er eigelijk niet zo voor de vinden... Ik weet niet juist wat, maar er is IETS
                in de foto dat wringt voor mij. Voor mij had het iets meer horizontaal gemogen denk ik.
                (maar ik ben niet zeker of ik het dan wel goed zou vinden )
                Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
                  Ik ben er eigelijk niet zo voor de vinden... Ik weet niet juist wat, maar er is IETS
                  in de foto dat wringt voor mij. Voor mij had het iets meer horizontaal gemogen denk ik.
                  (maar ik ben niet zeker of ik het dan wel goed zou vinden )
                  Smaken verschillen, dus wat jouw gevoel betreft snap ik je .

Comment

Te beperkte dof en de piano zit te krap in het kader. De voorste toets is ook helemaal uitgebeten.
                    Ga wat verder van je onderwerp, met dezelfde opening en probeer zo de piano wat meer ruimte te teven in de compo
                    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                      Te beperkte dof en de piano zit te krap in het kader. De voorste toets is ook helemaal uitgebeten.
                      Ga wat verder van je onderwerp, met dezelfde opening en probeer zo de piano wat meer ruimte te teven in de compo
                      Heb ik geprobeerd, maar vond deze compo er beter uitkomen

Comment

Niemand geen mening meer?

Comment

Working...
                        X