Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sofie (2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sofie (2)

Nog maar eentje van Sofie, dit keer een portret.

Aanpassing met effectje

Graag wat commentaar en tips. Bedankt.

(Gisteren nog een foto geplaatst bij Studio, mode, glamour hier kreeg ik niet zo heel veel reactie op, toch maar even terug naar de beginnershoek)
    Last edited by Floor_; 11 maart 2011, 17:26.

Re: Sofie (2)

Hoi Floor, ik vind dit absoluut niet slecht. Wel eens benieuwd wat de echte kenners er van vinden. Klein detail : de oksel links onder stoort een beetje...
    www.facebook.com/RudyPeirePhotography
    http://www.rudypeire.net

Comment

Betreffende uitlichting en kleur heb je dit alles goed in de hand Met de pose heb ik het wat moeilijker zonder het echt te kunnen verklaren, ga er dan ook geen zogezegde verbeterde mening over formuleren. Wel dit : als jij dit goed vind dan is ie goed want het is jou foto als je begrijpt wat ik bedoel ?
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Betreffende uitlichting en kleur heb je dit alles goed in de hand Met de pose heb ik het wat moeilijker zonder het echt te kunnen verklaren, ga er dan ook geen zogezegde verbeterde mening over formuleren. Wel dit : als jij dit goed vind dan is ie goed want het is jou foto als je begrijpt wat ik bedoel ?
        Dat begrijp ik helemaal! Zo denk ik er ook over. Ben toch al hard gegroeid als je mijn vorige modefoto's bekijkt.

Comment

T'is een hele mooie deze, maar ik deel ook de mening dat het okseltje een beetje stoort,zou hem daarom een klein beetje croppen en dan heb je een prachtige foto,het is maar een detail hoor Grtjes Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

Comment

Ook al is het niet mijn voorkeur wat betreft portretfoto's (ieder zijn smaak), toch graag die
            900 pixels over de langste zijde en gecentreerd op het scherm. Moeilijk is het niet en het
            bekijkt zoveel prettiger.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
              T'is een hele mooie deze, maar ik deel ook de mening dat het okseltje een beetje stoort,zou hem daarom een klein beetje croppen en dan heb je een prachtige foto,het is maar een detail hoor Grtjes Francine
              Dankje voor de tip, ik heb er al wat geprobeerd, ook gecropt zodat de oksel weg is, maar dan gaat ook een stuk van de ketting weg.

Aanpassing zonder oksel + een effectje op gezet, geslaagd of liever de vorige?

Comment

Ik vind deze met het effect wel leuk. Kan wat mij betreft gebruikt worden voor reclamedoeleinden...

Grtjs,
                Rudy
                www.facebook.com/RudyPeirePhotography
                http://www.rudypeire.net

Comment

de eerste vind hoewel het zwevende er niet op moest

groetjes
                  renske

Comment

Ik ga voor het origineel ... Maar ik heb toch wel last met de pose van de arm ... Vraag me af hoe lang je model deze pose zal kunnen volhouden ??? Maar misschien is dit een natuurlijke houding van je model ... De kleur van de bewerkingen doet me persoonlijk een beetje levenloos aan ... Jij moet natuurlijk weten wat je bedoeling is met deze foto en zo je effectje aanpassen aan het te bereiken doel.
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
                    X