Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
het begon bij een schuurtje
Collapse
X
-
-
Re: het begon bij een schuurtje
De eerste is de mooiste Sien,mooi gedaan hoor,de tweede vind ik ook mooi,maar hier heb je een overbelicht stukje links onder denk ik,afgezien daarvan een heel mooi beeld hoor,de derde vind ik niet zo mooi,een beetje te druk voor mij, teveel takken voor je kerkje en de bergen komen van kleur een beetje onnatuurlijk over,ik denk ook een beetje te licht.
Je maakt grote vooruitgang Sien doe zo voort, Grtjes FRancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
-
Nummer 1 kijkt heel leuk inderdaad. Maar beter was geweest de boom er rechts helemaal op te zetten of net helemaal niet.
Foto 2 heeft mogelijkheden maar let op met overbelichting en let ook hier weer op je compositie. Er zijn een hele hoop vlakken die bruusk afgekapt worden en dat stoort een beetje (oa. het raam op de verdieping...)
Foto 3 is foutief scherp gesteld lijkt me. Ook de halve klok op de toren doet je foto geen goed. Ik zie wat je bedoeling was maar door (oa.) deze twee foutjes komt het er niet helemaal uit vrees ik...
Groetjes!Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Volg Mysti, zeker bij drie is de compo niet zo goed (halve uurwerk) en onscherpte van de bergen. Van 1 en 2 is wel iets te maken, belichting aanpassen en in een kader plaatsen.Photography is an art of observation.
Comment
Comment