Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ja zoals hij hier staat lijkt hij wel heel onscherp, ik vind dat ook, maar als hij groter is dan ziet het er helemaal anders uit, maar mijn upload op photobucket is ook maar max 1023pix op de langste zijde, dus dat is verwaarloosbaar eh, waar kan ik hem in origineel formaat uploaden?
ja zoals hij hier staat lijkt hij wel heel onscherp, ik vind dat ook, maar als hij groter is dan ziet het er helemaal anders uit, maar mijn upload op photobucket is ook maar max 1023pix op de langste zijde, dus dat is verwaarloosbaar eh, waar kan ik hem in origineel formaat uploaden?
Ik heb ook zo'n nachtfoto geplaatst op facebook en daar lijkt hij ook zeer onscherp. je kan een linkje plaatsen via Tinypic.com?
Weet wel niet 100% zeker of dat toegestaan is?
Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"
Comment