Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The end of a busy day
Collapse
X
-
-
Re: The end of a busy day
Ik had persoonlijk iets meer van de Seine laten ziet en iets minder lucht.
Aangezien je er onderaan niets kan bijplakken en de foto zo gemaakt is kan je hieraan niets meer veranderen, maar ik zou er bovenaan toch een stukje afdoen. Naar mijn mening is er nu iets te veel lucht. Ik zou (op de kleine versie hier) ongeveer 2 cm boven de eiffeltoren houden.Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
-
Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk berichtIk had persoonlijk iets meer van de Seine laten ziet en iets minder lucht.
Aangezien je er onderaan niets kan bijplakken en de foto zo gemaakt is kan je hieraan niets meer veranderen, maar ik zou er bovenaan toch een stukje afdoen. Naar mijn mening is er nu iets te veel lucht. Ik zou (op de kleine versie hier) ongeveer 2 cm boven de eiffeltoren houden.[center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk berichtEen 16x9 uitsnede?mvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtyep, zo ook voor mij[center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300
Comment
-
Comment