Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind m ook echt mooi!
En mij stoort het eigelijk niet dat de scherpte op de vleugel ligt en niet op het kopje...
Ik vind dat het zo nog meer een "zweefmoment" lijkt te benadrukken... het lijkt of hij echt zijn vleugels superstil houdt, en ik denk dat dit komt doordat de scherpte op de vleugel ligt.. voor mij dus
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
het kan ook aan mijn ogen liggen maar ik vind hem juist wel scherp genoeg op zijn kopje
het kadertje vind ik minder geslaagd maar dat is kwestie van voorkeur natuurlijk
Dat je mooie opnames kan maken heb je al dikwijls bewezen en deze is ook raak Een klein beetje spijtig is de stand van de vleugel(s), zo is er maar eentje te zien Doet wel geen afbreuk aan de kwaliteit hoor !
Dat je mooie opnames kan maken heb je al dikwijls bewezen en deze is ook raak Een klein beetje spijtig is de stand van de vleugel(s), zo is er maar eentje te zien Doet wel geen afbreuk aan de kwaliteit hoor !
Dank je wel GR voor je reactie en ja ik vroeg nog aan hem of hij ze omhoog wilde doen
het kan ook aan mijn ogen liggen maar ik vind hem juist wel scherp genoeg op zijn kopje
het kadertje vind ik minder geslaagd maar dat is kwestie van voorkeur natuurlijk
Ik vind soms kadertjes mooi maar niet bij elke foto dank je wel
Ik vind m ook echt mooi!
En mij stoort het eigelijk niet dat de scherpte op de vleugel ligt en niet op het kopje...
Ik vind dat het zo nog meer een "zweefmoment" lijkt te benadrukken... het lijkt of hij echt zijn vleugels superstil houdt, en ik denk dat dit komt doordat de scherpte op de vleugel ligt.. voor mij dus
Goed gezien ,dank je wel Linsey
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment