Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vink vrouw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vink vrouw

[CENTER]Mijn madam vink stoomt zich klaar voor het zware seizoen aan de voedertafel.
    Ik heb de keuze tussen de voedertafel of storende takjes en achtergrond om in de tuin vogels op redelijke afstand te fotograferen.
    Bedankt voor het kijken

Update crop, boet in aan scherpte vind ik.Update vervangen door een nieuwe en hopelijk even scherpe versie. Sorry voor het ongemak.
    Last edited by Anaisje; 11 maart 2011, 22:13.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Re: vink vrouw

Mooie compositie, vlakverdeling en wazige achtergrond
    als de acteur in kwestie nu nog zijn carnavalskostuum zou aan gedaan hebben had je een knaller (ik bedoel een roodborstje of zo)

gr,
    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Staat er prima scherp op Anaisje en is nog actief bezig ook De uitsnit is ieders mening
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ze staat er prima op, mooie compo en achtergrond. Spijtig genoeg gaan de kleuren van de vogel wat verloren in de achtergrond, komt niet echt tot zijn recht.
        Je hebt de keuze; schilder de vogel ofwel de muur
        Photography is an art of observation.

Comment

die is mooi scherp
          je achtergrond neemt veel aandacht weg, als hij van mij was zou ik rechts croppen tot het zwart weg is
          de grote mannen hier in een ander subforum zien niet graag die voederdingetjes, ik heb daar geen probleem mee
          je hebt hier een mooie te pakken
          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ik vind dit ook heel goed gedaan. Je geverderde vriend staat er mooi scherp op en is druk bezig zich een indigestie te eten...
            Wat de achtergrod betreft kan ik de comments van hierboven volgen, maar daar is nu éénmaal weinig aan te doen denk ik...
            Stel je kritieken niet te scherp...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

der is niks mis mee om de vogels die je wil fotograferen aan te trekken met voederplaatsen
              als je echt close-up foto's wilt realiseren kun je bijna niet anders
              probeer eens een bemoste tak in de grond te steken op een halve meter van de voederplaats, meestal komen ze daar dan wel op zitten
              wat achtergrond betreft: je kan als achtergrond een aantal meter verder eventueel een camouflagenet ophangen of een heidemat plaatsen
              dat kost een 20 euro en is heel simpel aan te brengen

Comment

Of je kunt haar groggy slaan en in een studio plaatsen dan is alles piekfijn in orde . Je hebt hier een hele mooie foto ondanks die kleine hindernisjes

grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
                  Of je kunt haar groggy slaan en in een studio plaatsen dan is alles piekfijn in orde . Je hebt hier een hele mooie foto ondanks die kleine hindernisjes

grt. Ria
                  Ria besef je wel wat je hier zegt? Dat gebeurt meer dan je vermoedt ! Mij vangen ze daar niet mee hoor, reageer daar gewoon niet op. Zal nu maar zwijgen
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    Ria besef je wel wat je hier zegt? Dat gebeurt meer dan je vermoedt ! Mij vangen ze daar niet mee hoor, reageer daar gewoon niet op. Zal nu maar zwijgen
                    G.R.Ik geloof dat je mijn opmerking een beetje te serieus hebt opgenomen, ik wilde daarmee alleen maar zeggen dat je bij het fotograferen van vogels en dieren niet alles volledig onder controle hebt, ze zitten waar ze zich goed voelen. Of heb ik mij weeral verkeerd uitgedrukt
                    grt. Ria

Comment

Een mooie Anaisje,staat er goed scherp op,je achtergrond is wat minder maar dat heb je niet in de hand he,heel moeilijk zoiets,je moet al heel veel geluk hebben denk ik om de achtergrond ook nog perfect ok te krijgen,heel mooi gedaan hoor Grtjes Francine
                      Zo veel mensen, zoveel meningen
                      Groetjes Francine

Comment

weer een heel mooie!
                        mvg
                        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Ik vind het een mooie.
                          Ben je er zelf tevreden over??? Ja???
                          Dan is toch alles in orde, nietwaar?
                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

mooie foto,
                            en met dat zaadje in zijn bekje en zo scherp mooi
                            grt Rosie
                            GROETJES ROSIE
                            Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                            panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Iedereen bedankt voor de commentaren.
                              je achtergrond neemt veel aandacht weg, als hij van mij was zou ik rechts croppen tot het zwart weg is
                              Ik heb de niet gecropte versie hier geplaatst zie ik nu, ik had een crop klaar en heb de verkeerde geplaatst. Op de crop was het donkerste gedeelte weggehaald. En dus ook beter.
                              je kan als achtergrond een aantal meter verder eventueel een camouflagenet ophangen of een heidemat plaatsen
                              Je hebt de keuze; schilder de vogel ofwel de muur

Bedankt voor het meedenken.
                              Wat je nu kan zien zijn de balken van de rozenboog, daarboven kale rozentakken die net uitschieten. Dus daar maken zij dankbaar gebruik van om te landen en zich te verstoppen voor onheil. Nadeel, vaak takken voor het vogeltje. Ik zal er later nog wel zo eentje plaatsen dan heb je er een gedacht van.
                              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
                              X