Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
au p'tit bonheur
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: au p'tit bonheur
Ik volg pixxel. Knappe kleuren en leuk moment, maar ietsje door de kniën zodat je wat minder voorgrond en nog net de hele schouw hebt ware beter geweest denk ikStel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtMooi van kleuren maar spijtig dat de schoorsteen van het huisje er niet volledig opstaat.
de schoonheid van het beeld. En daarna kijk je naar nog wat mogelijkheden.
Mijn smaak komt dan uiteindelijk uit op: https://lh5.googleusercontent.com/_C...urbd2%20gj.jpgVan waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtJe kan dan ook kiezen voor 'volledig niet'. De auto vind ik ook niet bepaald toevoegen aan
de schoonheid van het beeld. En daarna kijk je naar nog wat mogelijkheden.
Mijn smaak komt dan uiteindelijk uit op: https://lh5.googleusercontent.com/_C...urbd2%20gj.jpg)
Betreft door de knieën gaan....dat gaat bij mij al niet meer zo automatisch. De tijd ontbrak en ik was echt al blij dat ik de schaduw kon vereeuwigen.
gr,
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtHet geeft een heel aparte sfeer weermaar de update van plaatwerker vind ik ook beter
grt. Ria
Ik heb geen update geplaatst. Ik heb alleen een link geplaatst naar mijn opvatting van een
uitsnede. En ook dat met enige aarzeling.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtHo ho.
Ik heb geen update geplaatst. Ik heb alleen een link geplaatst naar mijn opvatting van een
uitsnede. En ook dat met enige aarzeling.
gr,
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtHo ho.
uitsnede. En ook dat met enige aarzeling.
grt. Ria
Comment
-
Vind dit een mooi beeld maar de versie van Plaatwerker doet het toch beter ,door de auto weg te croppen komt je onderwerp veel beter tot zijn recht en de plaat word heel wat rustiger.Een heel mooi idee van je,waarschijnlijk geen tijd om op zo een moment over de compo te denken,het is dan drukken of niets heGrtjes Francine
Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
Comment