Gisteren in de Efteling, bewolkt en motregen, geen zin om te poseren en op het onverwacht toch geschoten, dromerig (of verveeld???) kijkend naar kleine broer en zus in de sprookjestuin.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dromerige Laura
Collapse
X
-
-
Re: Dromerige Laura
Ze staat er mooi op voor mij. De compositie kan echter wel beter.
Het 'kijk'deel van het gezicht staat bijna geheel op de rechterhelft en daardoor blijft er
geen 'kijkruimte' over.
Wanneer je de foto zou nemen in liggend formaat kan je bijvoorbeeld de neusbrug op 1/3
van links houden. Wel handig om dan spotmeting te gebruiken en eventueel ook nog het
scherpstelpunt daarheen te verplaatsen in je zoeker of schermpje.
Bewolkt hoeft geen nadeel te zijn. Je hebt dan mooi verstrooid licht en dat werkt toch
makkelijker dan harde slagschaduwen.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
-
Met de compo ben ik ook niet helemaal blij, maar ik zou met vb meer ruimte rechts een storende achtergrond gehad hebben.
Ik overwoog wel om krapper te kadreren, stuk haar links weg maar dan moet er boven of onder ook haar/jas weg, ik heb het geprobeerd maar vond het er te krap uit zien.
Ik ben wel blij dat hij scherper is dan de vorige .
Comment
-
Buiten dat de compo beter kon,
vind ik dat ze er heel mooi opstaat
probeer nog maar veel foto's van dit model, ze is heel mooi
grt RosieGROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk berichtBuiten dat de compo beter kon,
vind ik dat ze er heel mooi opstaat
probeer nog maar veel foto's van dit model, ze is heel mooi
grt RosieZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
compo kon inderdaad beter.
feit is wel dat dit voor mij een foto met een ziel is.
je kon zo de verveling van haar gezicht aflezeneen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Ik zie hier geen verveling, eender een soort afwezig, weemoedig staren vermengt met een
tikkeltje ongeloof. Nog niet zolang geleden -echt niet eens zo lang geleden,- zou ze van al
die attracties genoten hebben. En nu is ze er te groot voor geworden. Te oud. Misschien
is ze op een leeftijd gekomen dat ze zich afvraagt wat ze er ooit zo leuk aan vond? Mooie
blik van een mooi meisje die het stelen waard was (fotograferen).
Rechts had er iets meer (kijk)ruimte mogen zijn, tegelijkertijd vind ik dat het minder hier
meer is. De afstand met het verleden is zo als het ware kleiner en toch iets groter.
Comment
Comment