Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Rosie, dat kleinkind vraagt om model te spelen Wacht als de tandjes er zijn, altijd leuk om zo 2 tandjes te zien staan
Ik zou proberen als je de kans krijgt om met natuurlijk licht te werken. De flits uit het toestel is dikwijls te hard en te rechtstreeks om dit van zo dichtbij te gebruiken in het gezichtje.
De uitsnede vind ik mooi
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Grappige foto ... Doet me denken aan foto's uit mijn eigen kindertijd en dat is toch al wat jaren geleden hoor ... Veel oefenen en om te voorkomen dat je moet flitsen, kan je soms gebruik maken van invallend raamlicht of zo ... maar dit moet technisch dan weer uitvoerbaar zijn. Veel oefengenot nog met dit kleinkindje.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Grappige foto ... Doet me denken aan foto's uit mijn eigen kindertijd en dat is toch al wat jaren geleden hoor ... Veel oefenen en om te voorkomen dat je moet flitsen, kan je soms gebruik maken van invallend raamlicht of zo ... maar dit moet technisch dan weer uitvoerbaar zijn. Veel oefengenot nog met dit kleinkindje.
groeten,
deka
Als je toch flitst helpt het meestal ook om iets verder van het onderwerp te gaan staan, en meer in te zoomen. Dan valt de flits iets zachter op het onderwerp. Das wat ik toch vaak doe....
Comment