Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De compo is al beter (toch wat krap), maar nu heb je teveel toegelopen zwart
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Deze is alvast heel geslaagd hoormisschien de donkere linkervleugel iets oplichten?In elk geval heel mooi gedaan hoor,mooi van kleur en o zo scherp Grtjes Francine
Een mooie! Maar ik denk dat je deze iets teveel hebt moeten verscherpen... de achtergrond is daardoor te 'blokkerig' (ruis) geworden. Ik zou dat nog even aanpassen en je hebt een prachtig plaatje.
De update is frisser in zijn geheel. De originele is sterker door het contrast van de reiger. Beste zou zijn tussen de twee denk ik. Toch knap scherpe opnames met oog voor de compo, en zo uiterst links... moet kunnen
De update is frisser in zijn geheel. De originele is sterker door het contrast van de reiger. Beste zou zijn tussen de twee denk ik. Toch knap scherpe opnames met oog voor de compo, en zo uiterst links... moet kunnen
Ondanks het dichtgelopen zwart, en je twee updates, blijf ik toch bij nummer 1 of om het anders te zeggen de bovenste. Vind bij deze de kleuren mooier.
Groetjes
mooi scherp op de ogen
qua belichting en kleuren vind ik de derde de mooiste, alleen jammer dat in de donkere veren naast zijn linker poot een gele vlek zit afkomstig van een takje
die gele vlek zie je niet in de eerste foto
mooi scherp op de ogen
qua belichting en kleuren vind ik de derde de mooiste, alleen jammer dat in de donkere veren naast zijn linker poot een gele vlek zit afkomstig van een takje
die gele vlek zie je niet in de eerste foto
Klopt daarom was hij ook wat donkerder , maar het was een super vuile reiger omdat hij in een modder rand had gezeten
bedankt voor je reactie
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment