Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
OK.
Die knotwilgen zijn de aandachttrekkers in dit landschap.
Te koud ook om op de buik te gaan om de wilgen prominenter af te beelden?
Met een lager standpunt voor de camera had je wellicht een interessanter foto kunnen maken.
OK.
Met een lager standpunt voor de camera had je wellicht een interessanter foto kunnen maken.
Bedankt voord tip plaatwerker !
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
OK.
Dat denk ik ook,maar toch mooi gedaan Grtjes Francine
Hier hou ik van, knap gedaan! Lager camerastandpunt zoals Plaatwerker aanhaalde zou misschien nog iets beter zijn, maar vind deze ook al meer dan geslaagd!
Tsja, als je kou wil uitdrukken met zulke warme kleuren ...
Dergelijke kleuren komen voor in de natuur vooral 's morgens of 's avonds dus niets mis mee en de koude is de merken aan de bevroren grond ! De sfeer zit er goed in en aangenaam landschap voor mij
Je had het ervoor over om vroeg op te staan en gebruik te maken van het mooie ochtendlicht ... Chapeau. Een mooie opname van dit landschap. Kan volgen wat betreft het standpunt, maar dat kan je nu eens uitproberen bij een volgende koude morgen
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment