Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

my girl is .....2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• my girl is .....2

.....discovering.

groetjes
    renske

Re: my girl is .....2

Deze is veel beter dan de vorige... Het dromigere karakter ervan is wel weg, de oogjes zijn nu echt gericht op de kijker.
    There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
    (Ansel Adams)

Comment

mooi weergegeven dat snoezig meisje. En nu even muggeziften volgende keer zorgen dat de veiligheidsriempjes goed plat liggen want het linker riempje stoort nu een beetje

grt. Ria

Comment

pema en riha alvast bedankt voor de leuke reacties,

groetjes
        renske

Comment

Renske, je bent een goed fotograaf (bewezen), en voor goede fotografen ben ik wat strenger (sorry, maar met goede bedoelingen). Je foto is geslaagd doch artistiek niet af. Lichtbakken (venster) in de ogen : retoucheren. Riempjes storend en misschien iets scherper, je kan daarna de foto nog altijd soften. Zijn we nu nog steeds vrienden/collega's of krijg ik een sjot onder mijn kont Een gelukkige verjaardag aan de kleine en het beste voor jullie samen
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Renske, je bent een goed fotograaf (bewezen), en voor goede fotografen ben ik wat strenger (sorry, maar met goede bedoelingen). Je foto is geslaagd doch artistiek niet af. Lichtbakken (venster) in de ogen : retoucheren. Riempjes storend en misschien iets scherper, je kan daarna de foto nog altijd soften. Zijn we nu nog steeds vrienden/collega's of krijg ik een sjot onder mijn kont Een gelukkige verjaardag aan de kleine en het beste voor jullie samen
            streng maar rechtvaardig zo heb ik het graag dus nog steeds vrienden.

ps voor haar verjaardag is get wel nog even wachten hoor maar ze heeft hem dan nog te goed hé

groetjes
            renske

Comment

Tja ,als ik de comment van Raymond lees moet ik hem natuurlijk gelijk geven,als beginneling had ik dit niet opgemerkt,ik vind deze heel mooi en beter dan de vorige ,heel mooie compo en de kleine kijkt zo heerlijk nieuwsgierig Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
                Tja ,als ik de comment van Raymond lees moet ik hem natuurlijk gelijk geven,als beginneling had ik dit niet opgemerkt,ik vind deze heel mooi en beter dan de vorige ,heel mooie compo en de kleine kijkt zo heerlijk nieuwsgierig Grtjes Francine
                dank u wel

groetjes
                renske

Comment

Working...
                X