Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind het tof dat je Brugge eens onder een andere vorm wil voorstellen! Da's tenminste eens wat anders dan de torens van Brugge, of de Rozehoedkaai, of den Dijver, of 't Minnewaterpark!
Misschien een miniserie maken? Kheb de indruk dat er hier toch heel wat mensen zitten van Brugge en omstreken. En voor de anderen is het eens een 'andere' kennismaking met Brugge die schone!
Vinnydizzy,
U vraagt, wij draaien ... Ik zou er inderdaad een reeksje van willen maken ... Zal een tweede post doen, waarbij de foto ook zou moeten passen in dit kader ... Voor meerdere beelden binnen deze reeks zal er nog wat geduld moeten zijn ... Naar mijn persoonlijke smaak heb ik in de laatste dagen niet het gewenste weer gehad om verder te werken aan dit idee ... Maar 't zal zeker en vast nog wel vervolgd worden. En 't zal voor mij een uitdaging worden om niet te vervallen in de beelden die je hierboven aangeeft ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Ben al benieuwd wat je ons nog gaat brengen. Ik hou alvast mijn ogen open, want leuke ideetjes probeer ik onder mijn hersenpan te steken en die komen er op vakantie dan ook hopelijk weer uit
Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
Vinnydizzy,
U vraagt, wij draaien ... Ik zou er inderdaad een reeksje van willen maken ... Zal een tweede post doen, waarbij de foto ook zou moeten passen in dit kader ... Voor meerdere beelden binnen deze reeks zal er nog wat geduld moeten zijn ...
groeten,
deka
We zullen geduldig wachten op dat reeksje
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Comment