Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afbraak 8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Afbraak 8

Al wat nog rest is het "kasteeltje" uit vroegere tijden en waartegen men nu een nieuw complex met cultuurhuis zal optrekken. Ik denk dat we best hierbij afsluiten. Andere opnames kunnen dan individueel aan bod komen, we zien wel.

Wat is jullie mening ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Afbraak 8

Door het camera standpunt goede dieptewerking maar heb het gevoel dat de foto bovenaan beetje kort afgesneden is.
    Flickr

Comment

amai wat een puinhoop
      mooie foto, mooi weergegeven,
      grt Rosie
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Vind deze wel leuk, door het ingenomen standpunt ... Heb wel wat last van de halo rond het kasteeltje ... Wilde je er een spookkasteel van maken ?
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

goh raymond,

het standpunt vind ik mooi gekozen.
          jou al kennende is de foto technisch ook in orde.
          wat ik echter zeker zo interessant vind is het verhaal achter de hele reeks. met name dat het oude plaats moet maken voor het nieuwe...
          een pessimist is een optimist met ervaring.
          Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
          Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
            Door het camera standpunt goede dieptewerking maar heb het gevoel dat de foto bovenaan beetje kort afgesneden is.
            Als je gevoel dat zegt kan ik daar weinig tegenin brengen
            Dank voor je reactie

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
            Vind deze wel leuk, door het ingenomen standpunt ... Heb wel wat last van de halo rond het kasteeltje ... Wilde je er een spookkasteel van maken ?
            groeten,
            deka
            Wel eerlijk deka, tegen haalo's heb ik in feite niks als ze de sfeer niet verstoren. Soms vind ik ze een speciale dimensie toekennen aan het beeld. Dus voor of tegen, dit is mijn mening hierover met respect voor de uwe
            Mercikes voor je opmerking en Rosie ook bedankt

Comment

mooie afsluiter,mocht voor mij ook wat meer ruimte bovenaan
              eos 600 d
              lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Ik heb de eerste hap van je nog gezien. Tussendoor niet altijd aanwezig geweest. Maar
                deze kom ik toevallig wel weer tegen.
                Het heeft iets triest, iets onherstelbaar, ja, ook al is het de bedoeling. En later zal een
                nieuw, niet per se mooier gebouw, op precies dezelfde plaats verschijnen. Dat noemen
                we vooruitgang. Een stap voorwaarts in de genadeloze tijd.
                Iets waar we maar moeten aan wennen. We mogen zelfs niet zeggen dat het ons spijt.
                Dat het ons een beetje somber stelt. Iets verdwijnt, iets nieuws verschijnt. En zo kab-
                belt dat leven langzaam verder. De Beatles vertolkten mijn gevoel o zo mooi:

There are places I remember
                All my life though some have changed
                Some forever not for better
                Some have gone and some remain
                All these places have their moments
                With lovers and friends I still can recall
                Some are dead and some are living
                In my life I've loved them all

Comment

Ik vind dit een heel mooie afsluiter en de halo stoort me in het geheel niet,een heel mooi standpunt ,die voorgrond is heel mooi,mag ik weten Raymond,hoe je dat gedaan hebt om die voorgrond en de achtergrond zo mooi scherp te krijgen want met zoiets heb ik dikwijls problemen, ik doe een gokje,hoog diafragma,voldoende afstand en scherstellen op je gebouw? Vertel het me maar als ik er helemaal naast zit.Grtjes Francine Mooi hoor
                  Zo veel mensen, zoveel meningen
                  Groetjes Francine

Comment

Gr. een mooie afsluiter van de reeks.
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Ze blijven daar maar afbreken precies bij jou.....

Hele mooie reeks!!!

Comment

Zoals reeds gezegd, heel goed standpunt en een mooie afsluiter voor je reeks. Die halo past er wel bij.
                        Photography is an art of observation.

Comment

Schitterende afsluiter Raymond. Alweer een reeks om fier op te zijn...
                          Stel je kritieken niet te scherp...
                          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Ach ach alweer wat op de grond terecht gekomen
                            Maar ik wil wedden dat er wel weer iets moois voor terug komt
                            grt,
                            Pimpeltje
                            Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                            Pimpel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
                              Ik vind dit een heel mooie afsluiter en de halo stoort me in het geheel niet,een heel mooi standpunt ,die voorgrond is heel mooi,mag ik weten Raymond,hoe je dat gedaan hebt om die voorgrond en de achtergrond zo mooi scherp te krijgen want met zoiets heb ik dikwijls problemen, ik doe een gokje,hoog diafragma,voldoende afstand en scherstellen op je gebouw? Vertel het me maar als ik er helemaal naast zit.Grtjes Francine Mooi hoor
                              Francine jij krijgt een PM. Dit ga ik hier niet uit de doeken doen.
                              Thanks voor je reactie en interesse

Oorspronkelijk geplaatst door Nathalie H. Bekijk bericht
                              Ze blijven daar maar afbreken precies bij jou.....

Hele mooie reeks!!!
                              Nee nee Nathalie, de afbraak is gedaan. Ze zijn de funderingen aan het graven, boren en gieten ondertussen. Ik ben daar nog lang niet weg !
                              Dank u voor je opmerking

Comment

Working...