Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Allemaal beestjes.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Allemaal beestjes.

Nog een paar plaatjes bovengehaald van planckendael. Klein beetje verscherpt hier en daar. Laat maar weten wat je vind!

Luipaard en capibara zijn met 70-300 vr uit de hand geschoten op 300mm(450mm,crop sensor). Bloem met de 50 1.8.

capibara

luipaard

ok, niet allemaal beestjes

Ik zal hier regelmatig wel eens wat plaatjes neergooien aangezien het zeer leerrijk kan zijn!
    http://www.flickr.com/photos/60108922@N07/
    Nikon d700 + 50 1.8 + 80-200 2.8 + 70-300vr + Samyang 14mm 2.8 + 105 2.8 vr micro + Samyang 85mm 1.4+ Fujifilm x100

Re: Allemaal beestjes.

Het kijkt en beoordeeld makkelijker als je bij één onderwerp blijft, ik heb vandaag ook dezelfde "fout" gemaakt. De eerste twee foto's vind ik heel mooi, maar heb de indruk dat de tweede teveel verscherpt is

grt. Ria

Comment

De eerste vind ik ook de beste, niets op aan te merken.
      Bij de tweede staat het hoofd van de luipaard te centraal in beeld maar voor de rest mooi. De derde vind ik te druk.

En inderdaad, best bij 1 onderwerp blijven
      Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm IS | Canon 55-250mm IS |

Comment

De eerste is de mooisteheel goed gedaan en mooie compo,Bij de tweede valt het teveel op dat je verscherpt hebt,vind je compo,al is hij centraal wel mooi,de derde is wat overbelicht, waardoor je mooie rood van de Amaryllis compleet de mist in gaat.Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Working...
        X