Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beestjes langs de Rio Frio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• beestjes langs de Rio Frio

Met een bootje op zoek geweest naar vogels en beestjes. De foto's zijn vanop dat bootje genomen
    Tips en opmerkingen welkom
    grt. Ria

ISO: 200
    f/5
    S: 1/250
    brandpunt: 200mm

ISO: 800
    f/6,30
    brandpunt: 500mm

ISO: 400
    f/5,60
    brandpunt: 400mm
    Last edited by riha; 7 maart 2011, 22:05. Reden: update

Re: beestjes langs de Rio Frio

Eerste en derde vind ik goed, mooie scherpte.

Mvg,
    Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

waarom 3 fotos, met verschillende onderwerpen plaatsen in 1 topic, het mag maar is heel moeilijk te beoordelen
      je hebt hier 3 knappe fotos die alle 3 nog mooier zouden zijn als ze alleen stonden
      dat mijn mening hé
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Ik vind ze ook alle drie heel mooi vastgelegd,prachtig heel mooi van scherpte en kleur Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

de eerste en de derde zijn héél knap
          mooi scherp, mooie kleuren, prima!!
          de tweede te veel ruis om echt goed te zijn
          mvg. Hans
          Alleen mensen met fantasie,
          hebben oog voor de werkelijkheid.
          Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro

Comment

ik vind het prachtige foto's, vooral de krokodil / aligator, die vind ik echt schitterend qua scherpte en kleuren....ben jaloers, zou willen dat ik ze zo kon maken.

helemaal toppie !!
            Canon 350D ~ Canon 50mm 1:1.8 ~ Canon 55-200mm 1:4.5-5.6 II USM ~ Canon 18-55mm kitlens ~ bezoek ook mijn fotoblog op http://blog.perrydolmans.nl

Comment

Ik ben helemaal weg van dat aapje!
              En de vacht, dat rossige met de zon er op, zo mooi! En die rimpeltjes in zijn/haar gezichtje .
              Mag ik je exif vragen? Kan ik veel van leren .
              De aligator is ook mooi scherp, maar vind ik als foto minder spectaculair omdat hij door zijn kleur een beetje opgaat in de omgeving.
              De foto van de vogel zou mooi zijn met minder ruis in de achtergrond.

Comment

het zijn alledrie heel mooie foto's, maar 1 en 3 zijn ook mijn favorieten
                turbito
                canon 1000D 18-55; tamron 70-300 usd vc; 18-200

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                  waarom 3 fotos, met verschillende onderwerpen plaatsen in 1 topic, het mag maar is heel moeilijk te beoordelen
                  je hebt hier 3 knappe fotos die alle 3 nog mooier zouden zijn als ze alleen stonden
                  dat mijn mening hé
                  Graag wil ik deze opmerkingen ondersteunen, heb dit ook al dikwijls aangehaald en het "waarom" begrijp ik nog steeds niet Nu kan ik ook enkel zeggen : alle drie goed Ik had het graag anders gewild Riha !
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Hartelijk bedankt voor de leuke reacties. En ja zal er in het vervolg op letten om niet meer verschillende onderwerpen in 1 topic te plaatsen
                    Bij de vogel heb ik geprobeert om de ruis te verminderen hopelijk is het beter zo,
                    En ik heb de exif bij de foto's geplaatst

grt. Ria

Comment

normaal geef ik geen comment op dergelijke topics met 3 fotos, maar hier kan ik niet zomaar voorbij
                      je hebt hier 3 superfotos die ik maar al te graag in mijn album zou hebben
                      kleuren, scherpte, compo, ik heb hier niks aan toe te voegen
                      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

de update van de 2de is veel beter. 3 plaatjes om jaloers op te zijn.
                        Lijkt me niet makkelijk vanop zo'n bootje dat toch niet volledig stil ligt
                        Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Working...
                        X