Alleen spijtig van de saaie lucht.........maar zoveel tijd hebben we nu ook weer niet
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
verlaten dorp
Collapse
X
-
-
Re: verlaten dorp
Een heel mooie reeks vind ik vooral twee en drie vind ik heel mooi,de sfeer zit er echt in,goed gedaan hoor Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
-
ga voor de laatste opname, die geeft ook mooi de oorzaak van alle ellende weer.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtga voor de laatste opname, die geeft ook mooi de oorzaak van alle ellende weer.
grt,bouk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtga voor de laatste opname, die geeft ook mooi de oorzaak van alle ellende weer.
grt,bouk.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
alles is al gezegd.
voor mij ook de laatste..de eerste foto zegt me eigenlijk helemaal nietseen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
-
Foto 3 is zoals gezegd hier de betere in de reeks omdat je ziet wat je wou weer geven.
Bij 2 zou ik bovenaan een stukje afhalen tot de rand van de daken, zo ben je die witte lucht kwijt
1 spreekt niet echt tot de verbeelding.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
#1 vind ik technisch de sterkste.
#3 is inhoudelijk de betere
#2 vind ik wat minder omdat door het gekozen camerastandpunt de lucht te dominant wordt zonder iets aan de foto toe te voegen
Mooie reeksNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
Comment