Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niet specials, komen hier alles opeten en zijn weg bij de minste beweging of geluid.
Met de 400mm geschoten, statief eindelijk eens in gebruik genomen.
Bedankt voor het kijken
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ik vind het twee mooie hoor,en heel scherp, vooral de eerste,heb het ook al geprobeerd,en ze zijn zo weg he,bij de minste geringste beweging Grtjes Francine
als oefening mag dit er wel zijn, scherp en goed belicht, niks op aan te merken
maar de fotos spreken mij totaal niet aan
dit is mijn persoonlijke mening hé
ik vind houtduiven eigenlijk geen mooie beesten.
in mijn ogen heb je dus een mooie foto van een lelijk beest genomen.
dan heb ik het vooral over de eerste foto
een mooi portret van een lelijkerd dus
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
als oefening mag dit er wel zijn, scherp en goed belicht, niks op aan te merken
Daar hoopte ik op. Technisch heb ik heel veel te leren en daar probeer ik dan ook werk van te maken. Om deze reden post ik dan ook foto's en probeer met de commentaren die ik reeds gekregen heb rekening te houden.
Saphi en GR.
Twee mooie fotos. Goeie compos
Met deze commentaren meen ik dan ook te mogen besluiten dat ik het niet slecht gedaan heb met wat ik hier opsteek.
De inhoud van de houtduif, ja een duif hé. Maar wat kan je met een vogel meer doen dan proberen de vogel er goed op te plaatsen daar waar hij zit. Of het een meer of minder voorkomend exemplaar is, een mooie of een lelijke.Het is oefenmateriaal. Ik zie ook liever een zeldzaamheid dan de dagelijkse vogels om te bekijken. Maar als ik kieskeurig ben heb ik geen ervaring opgebouwd om dat zeldzame exemplaar ooit op een foto te krijgen.
Iedereen een welgemeende dank voor de commentaren en voor het lezen van heel mijn boterham.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment