Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Net eens geprobeerd om meer contrast te zetten (werk met Aperture 3). Dan worden de boomstammen echter bijna zwart en dat vind ik absoluut niet mooi...
Mooie reflectie van die bomen in dat water, leuke diagonaal en gulden snede werking. Zou hem een paar tiende graden rechter trekken en wat contrast toevoegen! Of hem in kleur laten staan natuurlijk ;-)
foto op zich is niet slecht, maar voor mij veel te flets, geen goeie omzetting
Zelfde gedacht. Mooi compo, mooi opbouw, maar wat flets
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Gewoon contrast invoegen helpt dus idd niet.
Je zult aan je kleurenschuivers moeten werken om een mooier contrast te verkrijgen tussen bomen, landschap en lucht.
Ik heb een poging ondernomen om meer contrast te krijgen door met de kleurenschuivers te werken. Vind toch dat de foto er algemeen veel te 'donker' door wordt.
Graag jullie opmerkingen.
Comment