Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
goh raymond...
spijtig dat er geen kikker in het kroos zit lol
nee ff serieus nu.
toch weer een mooie foto weten vast te leggen
p.s. ik ga mijne kop ook eens laten zien op "ons fotosalon" denk ik.
dan kan ik het gezicht achter de legendariche G.R. ook eens zien.
hmm wat denk je van een zelfportretje ,
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
goh raymond...
spijtig dat er geen kikker in het kroos zit lol
nee ff serieus nu.
toch weer een mooie foto weten vast te leggen
p.s. ik ga mijne kop ook eens laten zien op "ons fotosalon" denk ik.
dan kan ik het gezicht achter de legendariche G.R. ook eens zien.
hmm wat denk je van een zelfportretje ,
Als je uwe kop laat zien op ons fotosalon, dan ga je de mijne zeker zien maar niet schrikken hé Stuur je de nodige uitnodiging en alvast bedankt
Bedankt allemaal voor de fijne opmerkingen Hoe de echte naam is dat zullen de groenkenners wel meedelen, ik hou me daar weinig mee bezig daar ik enkel oog heb voor de foto. Hier zeggen ze daar "moer" tegen blijkbaar ?! 't Zal vanaf nu wat stiller worden want er staan een heleboel nakende activiteiten op mijn agenda zoals ons "fotosalon" in Haacht op 26 en 27 maart a.s. Interesse ??? PM of kijk "waarheen".
Oei, maar jullie zaal is afgebroken (zie afbraak 1 tot 8 ), wat nu?
edit: ja natuurlijk, heb het gevonden!
"Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"
Eentje dat aan mijn aandacht ontsnapt was ... 't was de moeit om hem opnieuw te vangen
Deze kan ik smaken, ... Mooi hoe je er inderdaad zonder al te veel kijken het gezicht in ziet.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Eentje dat aan mijn aandacht ontsnapt was ... 't was de moeit om hem opnieuw te vangen
Deze kan ik smaken, ... Mooi hoe je er inderdaad zonder al te veel kijken het gezicht in ziet.
groeten,
deka
Doet me plezier dat je hem ontdekt. Kan al eens gebeuren hé deka.
Thanks voor je fijne woorden
Comment