Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Van de tak komen nu twee lijnen (contouren) van naast de hoek. Ik zou de onderste kiezen
om precies uit de hoek te laten vertrekken.
Zoals de eerste is gepresenteerd lijkt het me ook beter in een vierkante uitsnede om onnodige storende elementen in je beeld te elimineren. Je update zit in de goede richting maar nu komt de ruis behoorlijk de kop op steken. Tip : vierkante uitsnit maar niet vergroten, leg er een behoorlijke (witte) kader rond en je foto presenteert zich stukken aantrekkelijker !
Update is prima betreffende compo en kleur . Waarschijnlijk sterk uitvergroot, de ruis is reeds goed zichtbaar. Zie dat de scherpteinstelling van je camera op 'soft' staat, die zou ik toch op normaal zetten.
Update is prima betreffende compo en kleur . Waarschijnlijk sterk uitvergroot, de ruis is reeds goed zichtbaar. Zie dat de scherpteinstelling van je camera op 'soft' staat, die zou ik toch op normaal zetten.
grrrr merde
dit is een toestel dat ik tweedehands gekocht heb.
dit is ongeveer de enige instelling die ik nog nie bekeken heb...
stupid me
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Hier zou ik het kader weglaten,maar als je er eentje wil,zou ik een breder kader kiezen in wit en zonder zwart randje,je update is heel wat beter hoor,mooi nu,als je de ruis niet meetelt,grtjes Francine
ik ga de ruis er niet meer uit kunnen krijgen vrees ik.
ik kan natuurlijk wel heel de achtergrond gousiaans vervagen (dan gaat denk ik de ruis ook mee weg)
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment