Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooi, maar zoals ie nu is vind ik de omen iets te hard, teveel verscherpt? indien dit niet het geval zou ik een vierkante crop overwegen en dan wel de onderkand van je foto (weerspigeling) als onderwerp nemen.
Heel mooi, maar voor mij ietsje te fel in het vet gezet, waardoor een vreemd bruin-naar-blauwe contrast ontstaat dat de lucht rond de wat dikkere takken lichter doet ervaren dan bij de dunne. Heb je al geprobeerd wat licht in te voegen, en misschien vanboven er wat af te snijden,... of misschien een Belgischer grijs, daar?
Zeg maar wat, want het is hier zo stil.
Prima foto en gewldige kleuren ook voor de weerspiegeling. Persoonlijk had ik er de bovenkant afgesneden zodat deze even groot was als de weerspiegeling
Mooie foto, ik kom er niet uit boven of onder een stukje af. Beiden zijn mogelijk om een ander beeld te krijgen. Wat je er ook mee doet, hij is en blijft mooi
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment