Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Natalie, de eerste foto is voor mij Het licht en de pose zitten goed naar mijn gedacht.
2 is de pose minder geslaagd
3 vind ik licht en schaduw minder mooi dan 1
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Natalie, de eerste foto is voor mij Het licht en de pose zitten goed naar mijn gedacht.
2 is de pose minder geslaagd
3 vind ik licht en schaduw minder mooi dan 1
ik vind de 2de het meest sprekende beeld.
de eerste en de 3de zijn gewone portretten die mijninziens weinig te vertellen hebben.
bij de 2 doet de blik van het model je vragen stellen, waar kijkt ze naar, wat is ze aan het denken ,..... en hoewel voor portretfotografie het licht niet goed zit in de 2 de draagt deze hier tog bij tot een zeer dromerige sfeer.
zeker #2, mooie pose en licht
de aandacht word wel een beetje weggetrokken door het oor, een vierkante crop en het oor er juist af, iets groter posten (900pix) en je hebt mi een sterk portret
de iso mag een pak naar beneden
Comment