Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Amai pimpeltje, zo mooi, en zo scherp in de vlucht.....
Mogen we weten wat voor lens dat is?
Al is de lens enkel een hulpmiddel he, het vooral de fotograaf die het hem doet.
Amai pimpeltje, zo mooi, en zo scherp in de vlucht.....
Mogen we weten wat voor lens dat is?
Al is de lens enkel een hulpmiddel he, het vooral de fotograaf die het hem doet.
mooie foto...
Had ze liever een beetje uit het center gezien of inderdaad vierkant.
Maar....opletten hé meid...ze worden steeds groter hoor (in kb'tjes)....voor mij geen probleem, maar weet toch niet wanneer de modjes hun geduld bereikt wordt (Ze raden aan "rond" de 400...is wel beetje rekbaar...)
En als laatste...mijn zegen heb je echt niet nodig...je wordt steeds beter en ben al blij dat ik er een heeeeeel klein beetje kon toe bijdragen
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
mooie foto...
Had ze liever een beetje uit het center gezien of inderdaad vierkant.
Maar....opletten hé meid...ze worden steeds groter hoor (in kb'tjes)....voor mij geen probleem, maar weet toch niet wanneer de modjes hun geduld bereikt wordt (Ze raden aan "rond" de 400...is wel beetje rekbaar...)
En als laatste...mijn zegen heb je echt niet nodig...je wordt steeds beter en ben al blij dat ik er een heeeeeel klein beetje kon toe bijdragen
Groetjes
Marc
Jij hebt ook weer goed geholpen
Er zijn een paar mensen die mij heel goed op weg hebben geholpen en deze keer was jij het
Maar dat laatste wat jij schreef ( dat ze steeds groter worden ) dat bevat ik niet helemaal .
Ik heb namelijk net een foto zo exporteert dat de KBtjes naar de 837 gingen wat moet ik daar dan mee doen ?
Ik wacht het weer af hé
bedankt voor je reactie en ik heb hem reeds vierkant gepost
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Mooie foto! Rechthoek of vierkant, dat maakt mij niet echt uit... Vooral de bovenste vogel vind ik heel mooi. De onderste vind ik wat minder omdat die (hier op mijn scherm toch) een stuk minder scherp oogt. Ik zou hem zelfs durven wegclonen. 't Is maar een gedacht hé!
Comment