Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hansje van Grietje...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hansje van Grietje...

Effe checken of hij genoeg bij komt...

En dan wat aangepast: Iets koelere tinten ingesteld...

PS: Effe wat testen: op het moment van posten is hij 404kB groot...
    Last edited by Mysti; 4 maart 2011, 10:28.
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Re: Hansje van Grietje...

niet slecht van camerastandpunt.
    de kleine heeft een mooie lichaamshouding op de foto.
    ook interessant is de reflectie van de weegschaal op het buikje.
    een minpunt vind ik de onnatuurlijk oranje huidskleur, tenminste op mijn scherm.

PS: Effe wat testen: op het moment van posten is hij 404kB groot...
    ben benieuwd hoe snel de foto gaat wegsmelten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      niet slecht van camerastandpunt.
      de kleine heeft een mooie lichaamshouding op de foto.
      ook interessant is de reflectie van de weegschaal op het buikje.
      een minpunt vind ik de onnatuurlijk oranje huidskleur, tenminste op mijn scherm.

ben benieuwd hoe snel de foto gaat wegsmelten.
      Heel mooi van compo Mysti,mooie foto maar spijtig van de huidskleur,zou dit proberen aan te passen,want hij is anders heel mooi hoor Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Altijd plezant dergelijke opnames Kleurtemperatuur zit er wat over Bart
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Origineel en leuk standpunt!
          Hier toont hij ook wat oranje maar zo te zien komt hij wel genoeg bij , schattig mollig ventje!

Comment

Heb gepoogd de huidtint wat aan te passen, niet makkelijk voor iemand die de kleuren fout ziet...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

beter
              goed idee en mooi standpunt
              mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Bart,

uwen beer staat er best wel grappig op en vind het een origineel standpunt.

Maar wou je toch even meegeven, alhoewel ik niet weet welke software je gebruikt, dat Vinnydizzy hier al eens gouden raad gegeven heeft voor mensen met een kleurenprobleempje...ik pas deze raad sedert dan toe en buiten dat ik nog eens een mooi jong juffertje met een paar nieuwe sokken op 90° graden was krijg ik minder opmerkingen omtrent m'n kleuren...
                En nu komt het.....weet alleen niet meer op welk topic dit was (en je software zal het ook moeten ondersteunen...)

Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Marc, ik denk dat het deze was
                  mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Bedankt voor de hulp Wilfried...maar is stuk langer geleden en de repliek kwam van Vinnydizzy.
                    Had iets te maken met curves en RGB...Je kon je rgb curves afzonderlijk gaan instellen, maar in mijn software kun je dit ook "automatisch" doen...

Groetjes
                    Marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                      Bedankt voor de hulp Wilfried...maar is stuk langer geleden en de repliek kwam van Vinnydizzy.
                      Had iets te maken met curves en RGB...Je kon je rgb curves afzonderlijk gaan instellen, maar in mijn software kun je dit ook "automatisch" doen...

Groetjes
                      Marc
                      Ik meen te weten dat wij beiden PSP X3 gebruiken... Als dit zo is, zou je me dan eens (eventueel via PM) kunnen uitleggen hoe ik dat doe?
                      Alvast heel hartelijk bedankt!

Bart

Comment

Oeps....
                        Sorry Bart, zit in m'n software van Canon (Digital Photo professional) en noemt Tone curve assist...maar....moet zeker terug te vinden zijn in andere software ook...
                        Je kunt dit toepassen gelijktijdig op je RGB's maar ook op ieder kleur afzonderlijk.
                        Hoop dat dit je iets dichter brengt bij een oplossing

Groetjes
                        Marc

Comment

Ik heb een beetje moeite met dit beeld ... Vraag me niet direct waarom, maar deze doet me een klein beetje denken aan een " plastiek pop " die je ergens op plaatst ... Het baasje ziet er in elk geval niet ondervoed uit 'k Weet niet als het baasje later deze foto graag van zichzelf zal zien ....
                          Maar gelukkig hebben we hier allemaal onze persoonlijke kijk op de beelden die we maken en kunnen we verschillende meningen hebben.
                          groeten,
                          deka
                          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

@Deka: No Problemo! Elke repliek wordt gewaardeerd en eerlijkheid nog het meest van al!
                            @Brombeer: Ik heb al de topics gezocht die jij gestart hebt en ik vind in geen enkel ervan die bewuste repliek van VinnyDizzy terug. Ik herinner mij nu ook dat hij daar inderdaad iets over heeft geschreven maar ik weet niet meer exact wat... Ben je zeker dat dat een repliek was die hij op één van jouw gestartte topics heeft gegeven?
                            @Al de anderen: Bedankt voor de kijk- en schrijfmoeite!!!

Comment

Bart,

ik vrees dat je moet gaan zoeken bij VinnyDizzy...was niet op een topic van mij...was wel in beginnershoek...
                              Maar...hij zat er wel knal op...
                              Zal ook nog eens zoeken...als ik wat meer tijd heb

Groetjes
                              Marc

Comment

Working...
                              X