Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Voor een opdracht portret in interieur. De zon schijnt vandaag ook zalig dus het was mooi licht binnen. Hopelijk ben ik hierin geslaagd.
Alvast bedankt!
voor mij wel
goed standpunt
oogjes goed scherp en mooie schaduw op het gezichtje
de achtergrond is betwistbaar, maar gezien de oefening
ik zou hem vierkant maken dan valt de achtergrond iets minder op en gaat het onderwerp meer de aandacht trekken, maar dat is gewoon mijn mening
voor mij een bank vooruit
Leuke pose met goede lichtval en mooie catchlights in de ogen. Dea chtergrond is mooi vervaagt. De modeletje staat nu wel vrij centraal. Een compositie met meer ruimte in de kijkrichting was wel beter geweest.
Vind dat hij er knap opstaat ... Mooi ook gebruik gemaakt van het invallend licht.
Persoonlijk vind ik het ook mooi hoe je de textuur in de zetel nog ziet. Vind dit wel geslaagd als portret in interieur ... Interieur is hier niet overheersend aanwezig maar ondersteunt toch mooi de foto.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment