Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste portretten...
Collapse
X
-
-
Re: Eerste portretten...
Voor een eerste keer een goede poging maar voor verbetering vatbaar Foto 1: spijtig dat je model helemaal wegkijkt ,de achtergrond(2 kleuren) vind ik nogal storend.Foto 2:is mooi, maar had wat helderder gemogen. Foto 3: is een beetje hard van omzetting voor een babytje en ik mis ook een beetje het handje links onder,ging ietsje ruimer gekadreerd hebben. Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht....... Foto 1: spijtig dat je model helemaal wegkijkt
(dan wel de laatste weg doen hè.)
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik vind de laatste echt een mooie... alleen had t hoofdje en handje er nog volledig bij moeten staan...Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtVoor een eerste keer een goede poging maar voor verbetering vatbaar Foto 1: spijtig dat je model helemaal wegkijkt ,de achtergrond(2 kleuren) vind ik nogal storend.Foto 2:is mooi, maar had wat helderder gemogen. Foto 3: is een beetje hard van omzetting voor een babytje en ik mis ook een beetje het handje links onder,ging ietsje ruimer gekadreerd hebben. Grtjes Francine
Ik vind het nog zo slecht niet, de totale pose!
Ze lacht wat geniepig, speels en kijkt niet in de lens maar eronder...
De andere opmerkingen zijn naturlijk niet onterecht maar ik vind ze toch een goede start. Verder denk ik ook dat ze niet veel bewerkt zijn dus ja...
Doe zo verder, oefening baart kunst.
Gewoon uitproberen wat men hier zegt.
Veel plezier nog.Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
BE-Wommelgem
.: 20D & D700 :.
Comment
-
3 fotos in 1 topic en verschillende onderwerpen is altijd moeilijk te beoordelen
foto 1 is voor mij de beste
mag mi iets groter gepost wordenmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Comment