Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Carnaval is begonnen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Carnaval is begonnen...

Bedankt voor het kijken...
    Last edited by BenHak; 2 maart 2011, 08:12.

Re: Carnaval is begonnen...

Leuk kleurrijk onderwerp maar ik vind de achtergronden te druk... zeker bij de eerste foto, hier gaat de jongen er een beetje in verloren. De achtergrond mag dus doffer.

Bij nummer 2 een stukje van links afknippen. Zodat de 2 ongeveer gelijk in het kader staan.

Bij de laatste foto vind ik de paarse muts links een beetje storend en had hij iets hoger in het kader mogen staan..

Als ik er een beste foto moet uithalen.... Toch maar nummer 3 dan. Met het pintje aan de lippen en toch wel wat pret in de ogen, gelijk nen echten!
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
      Leuk kleurrijk onderwerp maar ik vind de achtergronden te druk... zeker bij de eerste foto, hier gaat de jongen er een beetje in verloren. De achtergrond mag dus doffer.

Bij nummer 2 een stukje van links afknippen. Zodat de 2 ongeveer gelijk in het kader staan.

Bij de laatste foto vind ik de paarse muts links een beetje storend en had hij iets hoger in het kader mogen staan..

Als ik er een beste foto moet uithalen.... Toch maar nummer 3 dan. Met het pintje aan de lippen en toch wel wat pret in de ogen, gelijk nen echten!
      Ga je adviezen eens proberen op te volgen. Thanks... Zet zo andere drie neer dus..

Comment

Heb je adviezen even opgevolgd. Alleen bij foto één heb ik iets anders gedaan. Maakte ik de achtergrond doffer, dan viel het Oscarbeeldje in het niets weg...Ik vond dat de blik van de jongen juist daarop was gefocust.

Comment

Daarjuist die foto's ook gezien en de eerste was mooi, nu niet meer. (zou het terug veranderen)
          Tweede is niet scherp (veel ruisreductie?) en de derde is een mooi sfeerbeeld.
          Mijn comment klopt ondertussen niet echt meer, foto's veranderen hier zoals de wind... (beter linkje naar originele post bijzetten)
          Last edited by saintlambert; 1 maart 2011, 22:48. Reden: wind
          Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
            Daarjuist die foto's ook gezien en de eerste was mooi, nu niet meer. (zou het terug veranderen)
            Nu je het schrijft, door de tweede te knippen is de dame rechts onscherp. 'k Zal de bovenste eens terugzetten... heb de bovenste foto weer teruggezet...
            Last edited by BenHak; 1 maart 2011, 21:01.

Comment

Voor mij zijn ze nu goed. btje scherper mag misschien wel bij de 2de

Foto 1 vind ik nu toch beter.. hoewel het nu misschien meer een dramatische
              look krijgt ipv carnaval... waarom weet ik niet, maar nu heb ik zo een beetje het triestige clown gevoel die zo'n beetje verlangend naar het beeldje zitten staren...

Comment

Voor mij zijn ze nu goed. btje scherper mag misschien wel bij de 2de

Foto 1 vind ik nu toch beter.. hoewel het nu misschien meer een dramatische
                look krijgt ipv carnaval... waarom weet ik niet, maar nu heb ik zo een beetje het triestige clown gevoel die zo'n beetje verlangend naar het beeldje zitten staren...
                Ik heb ook van het jongetje nog een andere...Zal deze even zetten ipv foto twee. Misschien dat die iets beter overkomt. Zelfde shot, andere look.

Comment

Heb even zelf een poging gedaan om je 1ste foto te bewerken...
                  Mijn bewerkingskunsten zijn ook nog niet wat ze moeten zijn, maar ik heb het toch eens geprobeerd Dit is wat ik er van gemaakt heb... geef een seintje als ik hem moet weghalen!!

Comment

[QUOTE=LinseyP;3032745]Heb even zelf een poging gedaan om je 1ste foto te bewerken...
                    Mijn bewerkingskunsten zijn ook nog niet wat ze moeten zijn, maar ik heb het toch eens geprobeerd Dit is wat ik er van gemaakt heb... geef een seintje als ik hem moet weghalen!!

Nee, wat mij betreft hoef je hem niet weg te halen, want ik vind hem heel mooi geworden
                    Helaas, ik heb (nog) geen PS...

Comment

Heb even zelf een poging gedaan om je 1ste foto te bewerken...
                      Heel hartelijk dank voor de mooie bewerking! Ik heb hem bovenaan vervangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                        Mijn comment klopt ondertussen niet echt meer, foto's veranderen hier zoals de wind... (beter linkje naar originele post bijzetten)
                        Inderdaad, als ik de quote lees en dan het einde zie dan is er schijnbaar nog vanalles veranderd Den Ben Hakt er op los en wij kunnen niet volgen dus.....
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                          Inderdaad, als ik de quote lees en dan het einde zie dan is er schijnbaar nog vanalles veranderd Den Ben Hakt er op los en wij kunnen niet volgen dus.....
                          Jullie hebben natuurlijk gelijk Ik heb de drie originele foto's bovenaan teruggeplaatst. Soms zie je dat zelf niet hoe verwarrend het kan zijn. Excuses! En hieronder de 3e foto die ik heb uitgesneden.
                          Last edited by BenHak; 2 maart 2011, 08:12.

Comment

Alles is hier blijkbaar al gezegd,ik vin de derde en veranderde ,je laatste dus de beste,heel mooi geworden Grtjes Francine
                            Zo veel mensen, zoveel meningen
                            Groetjes Francine

Comment

tis in dit topic al net zo,n gedoe als de titel doet vermoeden.
                              m.a.w...kan het niet meer volgen hoor, laat staan een comment geven.
                              sorry!
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X