Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Leuk kleurrijk onderwerp maar ik vind de achtergronden te druk... zeker bij de eerste foto, hier gaat de jongen er een beetje in verloren. De achtergrond mag dus doffer.
Bij nummer 2 een stukje van links afknippen. Zodat de 2 ongeveer gelijk in het kader staan.
Bij de laatste foto vind ik de paarse muts links een beetje storend en had hij iets hoger in het kader mogen staan..
Als ik er een beste foto moet uithalen.... Toch maar nummer 3 dan. Met het pintje aan de lippen en toch wel wat pret in de ogen, gelijk nen echten!
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Leuk kleurrijk onderwerp maar ik vind de achtergronden te druk... zeker bij de eerste foto, hier gaat de jongen er een beetje in verloren. De achtergrond mag dus doffer.
Bij nummer 2 een stukje van links afknippen. Zodat de 2 ongeveer gelijk in het kader staan.
Bij de laatste foto vind ik de paarse muts links een beetje storend en had hij iets hoger in het kader mogen staan..
Als ik er een beste foto moet uithalen.... Toch maar nummer 3 dan. Met het pintje aan de lippen en toch wel wat pret in de ogen, gelijk nen echten!
Ga je adviezen eens proberen op te volgen. Thanks... Zet zo andere drie neer dus..
Heb je adviezen even opgevolgd. Alleen bij foto één heb ik iets anders gedaan. Maakte ik de achtergrond doffer, dan viel het Oscarbeeldje in het niets weg...Ik vond dat de blik van de jongen juist daarop was gefocust.
Daarjuist die foto's ook gezien en de eerste was mooi, nu niet meer. (zou het terug veranderen)
Tweede is niet scherp (veel ruisreductie?) en de derde is een mooi sfeerbeeld.
Mijn comment klopt ondertussen niet echt meer, foto's veranderen hier zoals de wind... (beter linkje naar originele post bijzetten)
Last edited by saintlambert; 1 maart 2011, 22:48.
Reden: wind
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambertBekijk bericht
Daarjuist die foto's ook gezien en de eerste was mooi, nu niet meer. (zou het terug veranderen)
Nu je het schrijft, door de tweede te knippen is de dame rechts onscherp. 'k Zal de bovenste eens terugzetten... heb de bovenste foto weer teruggezet...
Voor mij zijn ze nu goed. btje scherper mag misschien wel bij de 2de
Foto 1 vind ik nu toch beter.. hoewel het nu misschien meer een dramatische
look krijgt ipv carnaval... waarom weet ik niet, maar nu heb ik zo een beetje het triestige clown gevoel die zo'n beetje verlangend naar het beeldje zitten staren...
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Voor mij zijn ze nu goed. btje scherper mag misschien wel bij de 2de
Foto 1 vind ik nu toch beter.. hoewel het nu misschien meer een dramatische
look krijgt ipv carnaval... waarom weet ik niet, maar nu heb ik zo een beetje het triestige clown gevoel die zo'n beetje verlangend naar het beeldje zitten staren...
Ik heb ook van het jongetje nog een andere...Zal deze even zetten ipv foto twee. Misschien dat die iets beter overkomt. Zelfde shot, andere look.
Heb even zelf een poging gedaan om je 1ste foto te bewerken...
Mijn bewerkingskunsten zijn ook nog niet wat ze moeten zijn, maar ik heb het toch eens geprobeerd Dit is wat ik er van gemaakt heb... geef een seintje als ik hem moet weghalen!!
[QUOTE=LinseyP;3032745]Heb even zelf een poging gedaan om je 1ste foto te bewerken...
Mijn bewerkingskunsten zijn ook nog niet wat ze moeten zijn, maar ik heb het toch eens geprobeerd Dit is wat ik er van gemaakt heb... geef een seintje als ik hem moet weghalen!!
Nee, wat mij betreft hoef je hem niet weg te halen, want ik vind hem heel mooi geworden
Helaas, ik heb (nog) geen PS...
Heb even zelf een poging gedaan om je 1ste foto te bewerken...
Heel hartelijk dank voor de mooie bewerking! Ik heb hem bovenaan vervangen.
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambertBekijk bericht
Mijn comment klopt ondertussen niet echt meer, foto's veranderen hier zoals de wind... (beter linkje naar originele post bijzetten)
Inderdaad, als ik de quote lees en dan het einde zie dan is er schijnbaar nog vanalles veranderd Den Ben Hakt er op los en wij kunnen niet volgen dus.....
Inderdaad, als ik de quote lees en dan het einde zie dan is er schijnbaar nog vanalles veranderd Den Ben Hakt er op los en wij kunnen niet volgen dus.....
Jullie hebben natuurlijk gelijk Ik heb de drie originele foto's bovenaan teruggeplaatst. Soms zie je dat zelf niet hoe verwarrend het kan zijn. Excuses! En hieronder de 3e foto die ik heb uitgesneden.
Comment