Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Last edited by hevan; 1 maart 2011, 12:49.
Reden: Sorry voor de overlast mensen...dit is mijn eerste poging om op dit forum een fotoke te plaatsen ;-))
Bedoeling is dat de foto hier getoond wordt. Heb het toch niet kunnen laten om even te
gaan kijken. En probeer maar: het is best de moeite. Begijnhof zelden zo lieflijk gezien.
Ik volg de voorgangers. 't ziet er mooi uit maar eigen fotos die je post moeten onmiddelijk zichtbaar zijn en niet via een linkje (Achter een linkje kun je grotere versies stoppen of fotos naarwaar je refereert)
Maximale grote op het forum is 900 pixels.
We kijken uit om te kunnen genieten van je werkjes....
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Knappe foto! De sfeer, de rust en de stilte, alles in één plaatje! Mooi, mooi,mooi.
Zal daar ook eens moeten langsgaan denk ik.
Op naar de volgende.
mvg Hans
Alleen mensen met fantasie,
hebben oog voor de werkelijkheid.
Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro
Comment