Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Panning is vooral heel veel shots maken om er een handvol echt goede aan over te houden. Dit is een aardige poging maar ik mis toch nog scherpte op de vrachtwagen.
Je diafragma verder openzetten (kleinere f-waarde), sluitertijd naar 1/125 of sneller brengen en de iso wat terugschroeven.
Eén geluk bij een autostrade, je kan eindeloos blijven oefenen , komt vast wel goed .
grts
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Panning is vooral heel veel shots maken om er een handvol echt goede aan over te houden. Dit is een aardige poging maar ik mis toch nog scherpte op de vrachtwagen.
Je diafragma verder openzetten (kleinere f-waarde), sluitertijd naar 1/125 of sneller brengen en de iso wat terugschroeven.
Eén geluk bij een autostrade, je kan eindeloos blijven oefenen , komt vast wel goed .
grts
Ik volg hier,je mag gerust naar een f8 gaan hoor,en altijd met de laagst mogelijke Iso werken zo vermijd je ruis in de fotoGrtjes Francine
Je zit op de goede weg Johan. En je bepaald zelf welke snelheid het onderwerp moet hebben door sluitersnelheden te veranderen. Scherp of onscherp, hoe en waar is jou persoonlijke keuze ! Zou nadien de foto wat nabewerken, heel eenvoudig maar essentieel. De hoge lichten wat reduceren, iets meer contrast en dan de helderheid aanpassen (best volgens histogram) ! Succes
dat denk ik niet, voor panning zit de sluitertijd goed anders bevriezen de wielen
De meningen zijn verdeeld , een goeie link ivm panning is deze bv.
Er spelen uiteraard veel factoren mee, snelheid voertuig, afstand tot het voertuig, type lens, ...
De meningen zijn verdeeld , een goeie link ivm panning is deze bv.
Er spelen uiteraard veel factoren mee, snelheid voertuig, afstand tot het voertuig, type lens, ...
verboden is er niks voor mij, daar zullen de mods wel over waken
normaal verander je posting niet, ofwel plaats je een nieuwe, ofwel laat je weten wat je aanpassing is
wat jij doet geeft soms een heel andere wending aan het topic
Comment